niedziela, 4 sierpnia 2019

0668. Pobierowo - nasze wakacje nad morzem.

Nasze piękne Polskie wakacje spędziliśmy w Pobierowie.
Miasteczko nad morzem ! które odwiedzam już od najmłodszych lat..
tam spędzałam pierwsze obozy i wakacje z rodzicami.

W tym roku kolejny raz wakacje spędziłam z moim M. był to cudowny czas.
Każdy dzień był miło spędzony ! :)
spacery, spacery i jeszcze raz spacery.
Nasz wypad nad morze nie był długi - bo trwał zaledwie całe 4 dni,
jednak wystarczająco, aby się nacieszyć
Dwa dni były rewelacyjne do plażowania, dwa następne do spacerowania i siedzenia 
w cieplejszych ciuchach na plaży - co miało swój urok :)

Mieszkaliśmy w ośrodku, który również znam od dzieciństwa,
przyjemne miejsce - spokojne, wśród zieleni.
..a przy tym, mieliśmy z kim zjeść grilla, ponieważ w tym samym czasie 
odpoczywali tam moi rodzice. Tak więc co jakiś czas wpadaliśmy na siebie :)

Z wakacji wróciliśmy z uśmiechem na ustach, odpoczęliśmy
dodatkowo wróciliśmy zadowoleni, szczęśliwi z piaskiem w walizce
i dużą ilością zdjęć.

Piękne mamy miejsca w Polsce. Mimo parawanów - warto :)











































Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :) Tylko raz byłam nad morzem. Jakoś mnie nie ciągnie w te rejony. Zdecydowanie bardziej wolę góry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam jeszcze w Pobierowie, zachęciłaś mnie tymi zdjęciami :) Ja tego lata wybrałam się do Łeby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, z krótkich wakacji też należy się cieszyć i czerpać z nich:) Piękne zdjęcia! Widać, że Wam się podobało:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej ocenie warto również sprawdzić www.pobierowo.com.pl - ciekawe informacje i idealne noclegi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie jest też w Mielenku koło Mielna :) Spokojnie, można sobie wypocząć. My rok temu byliśmy w ośrodku Lazurowy Brzeg: https://lazurowybrzeg.pl/ . Możemy to miejsce szczerze polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej okres wakacyjny jest świetną sprawą i wydaje mi się, że dobrze jest go spędzić aktywnie. Ja zazwyczaj wypożyczam przyczepę kempingową z https://autocampingi.pl/ i po prostu ruszam przed siebie.

    OdpowiedzUsuń