piątek, 23 sierpnia 2019

0674. Współpraca - myecobrush.pl

Zadbaj o siebie i środowisko, zmieniając plastik
na ekologiczne szczoteczki do mycia zębów ! Myecobrush

Jakiś czas temu dostałam możliwość poznania produktów firmy Myecobrush,
co pozwala zamienić produkty - szczoteczki do zębów z plastikowych na ekologiczne/ bambusowe.

* W tych czasach, bardzo nagłaśniane jest dbanie o ekologię



Firma w swojej ofercie posiada szczoteczki dla dzieci jak i osób dorosłych.


Ekologiczne szczoteczki do zębów BAMBOO i BAMBOO KIDS są biodegradowalne oraz bezpieczne dla zdrowia i środowiska. Mają wygodny uchwyt wykonany z bambusa i włosie 
z Nylonu 6 wolne od Bisfenolu A.


FLAT i SLIM różnią się uchwytem i szerokością główki, 
a co najważniejsze stopniem twardości włosia.


Seria szczoteczek NATURAL - zostały stworzone z masy pochodzenia roślinnego.
Główną częścią jest masa pszeniczno-kukurydziana, całkowicie podlegająca biodegradacji.
Włosie szczoteczek jest miękkie, delikatne i zostało wykonane z bezpiecznego dla zdrowia włókna węglowego.

* Do tego rodzaju szczoteczek, można dokupić kubeczek. 




Moim zdaniem szczotki są świetnie wykonane, mają ciekawą gamę kolorystyczną.
Zachęcająco przyjemne włosie - do każdego rodzaju dziąseł. 

Moim faworytem jest szczoteczka różowa - miękka !

Uważam, że jest to świetny produkt na wyjazd oraz jako zakup do nowego mieszkania
czy życia studenckiego ;) 
* zmieniając szczotkę/ wyrzucając ją - tą opcją szczotek, dbamy o środowisko.

Trzymanie/ uchwyt jest bardzo wygodny i lekka. 



Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Ojej są przeurocze a do tego ekologiczne! Cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa, od dawna plastik stanowi globalny problem. Ja używam elektrycznej, ale może się skuszę, aby kupić jedną i pakować na wyjazdy!
    Kasia | mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczoteczki wyglądają mega solidnie! Pięknie się prezentują. Osobiście używam elektrycznej, jednak taka alternatywa bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie ekologiczne produkty, a szczoteczki są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Trzeba dbać o środowisko. Jak moja szczoteczka się dojedzie też będę zmieniać na eko. Torby na zakupy wielokrotnego użytku, segregacja śmieci, ograniczanie plastiku mam opanowane teraz pora na kosmetyki i produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny się prezentują! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale prezentują się te szczoteczki :) I dodatkowo są ekologiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się ostatnio nad taką szczoteczką, ponieważ szukam miękkiej szczoteczki do pasty wybielającej :) Na codzień używam szczoteczki elektrycznej i ciężko mi się od niej odzwyczaić. Ale za to staram się dbać o środowisko innymi sposobami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że są takie szczoteczki. Świetna sprawa, koniecznie muszę wymienić nasze na te.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne szczoteczki i genialna inicjatywa. Oby coraz więcej tego typu produktów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dość ze eko to jeszcze fajnie sie prezentują. Nie wiedziałam, ze sa takie szczoteczki

    OdpowiedzUsuń