wtorek, 6 sierpnia 2019

0669. Indigo Home Spa - pielęgnacja dłoni.

Firma INDIGO słynie z produktów do wykonywania manicure,
lakiery, odżywki oraz akcesoria do paznokci.

Dostałam możliwość poznania produktów do pielęgnacji dłoni:

* krem do rąk
* oliwka do skórek

Oba produkty mają duży plus za piękny i długo utrzymujący się zapach !
Kosmetyki pochodzą z linii Home Spa - testowanie sprawiło ogromną przyjemność.


 Krem do rąk w estetycznym opakowaniu z pompką jest gęsty,
ale mimo tego ma lekką i przyjemną konsystencję.
Krem wchłania się szybko, nie pozostawiając tłustej powłoki na dłoniach.
Zapach - to jest zdecydowanie to. Kojarzący się z najlepszym czasem w spa.
Intensywny, kwiatowo - owocowy.


W skład kremu wchodzi:
- wosk pszczeli,
- D-panthenol,
- kompleks witamin AEF,
- masło shea,
- alantoina,
- olej słonecznikowy,
- gliceryna,
- ekstrat ze skrzypu,
- lanolina

100 ml kremu kosztuje ok. 19 zł.
> k l i k


Oliwka do skórek również w ładnym opakowaniu, które jest praktyczne, 
jednak już nie z pompką, a z pipetą.
Zapach jest dosłownie taki sam jak krem do rąk - produkty tej samej linii.
Oliwka nie jest mocno tłusta, szybko się wchłania,
jest lekkim olejkiem.
Produkt świetnie nabłyszcza, sprawdzi się do końcowego efektu manicure,
kiedy wykonywane jest zdjęcie.

8 ml oliwki kosztuje ok. 9,99 zł.
> k l i k



Produkty świetnie sprawdzą się w domu jak i w salonie.
Ich zapach - zachwyca i pozostaje na długo :)

* dawno, dawno miałam możliwość testować też lakiery - są trwałe i świetnie pokrywają 
płytkę paznokcia. Istnieje duży wybór kolorów.


Firmie INDIGO bardzo dziękuję za możliwość testowania i poznania produktów.


Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Nie znałam tej firmy, ale kosmetyki mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Firmę znam, ale nigdy nie miałam z niej żadnego produktu. Chociaż na urodziny dla jednej z bliższych mi osób kupiłam właśnie taki krem do rąk i mówiła, że jest super.

    OdpowiedzUsuń