środa, 9 października 2019

0683. Yankee Candle - nowe woski w mojej kolekcji.

Jesień, to dla mnie taka pora roku - którą uwielbiam sobie umilać,
aby minęła jak najszybciej ;)
..koc, herbata i piękny zapach. 

Zapach musi być ! wosk, świeca..
a wszystko kręci się wokół - świeczek z Ikea lub wosków z Yankee Candle.
Uwielbiam ! uwielbiam ! uwielbiam !


Do mojej kolekcji wosków dołączyły dwie sztuki :)
* Home sweet home
* Ebony & oak

Pierwszy wosk wybrałam, ponieważ uwielbiam je odpalać, zaraz gdy posprzątam mieszkanie.
Drugi - jesienny.. aby zimne wieczory, stały się milsze.



 * Ebony & oak 

Jest to zapach idealny na jesień !
Świeży, elegancki zapach. Wyczuwalne są nuty dębowe z eukaliptusem, sosną,
paczulą, leciutko z lawendą.
Nie zabija swoją mocą, jest delikatny. Idealny do salonu/ głównego pokoju.
Zapach po odpaleniu jest nieco inny, niż wąchamy go przez folię.
Po zapaleniu jest ładniejszy - zapach drzewa, to jest to. 


 * Home sweet home

Lubię go, ponieważ idealnie pasuje - do wysprzątanego i zadbanego wnętrza.
Jest to zapach relaksujący. Wyczuwalny jest tutaj cynamon, japoński kwiat wiśni.
Jest to również powiew zapachu korzennego z dodatkiem czereśni.
Wspaniały.


Myślę, że woski Yankee Candle są świetnym pomysłem jako prezent !
..prezent, dla osób - o których coś wiemy. Wiemy, że lubią tego typu rzeczy,
dbają o swoje wnętrza.. 

Taki prezent można podarować osobie, która wprowadza się do nowego mieszkania/domu,
jest to świetny prezent urodzinowy ! lub po prostu.. Święta :)

* sama po sobie wiem, że zakup jednego wosku sprawia ogrom radości.
Uwielbiam je po prostu.

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Często widuję woski tej marki na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie kupić kilka wosków, te chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam kiedyś uzależniona od tych wosków!

    OdpowiedzUsuń
  4. Loved your blog and already followed, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym mogła tylko dostawać woski w prezencie. Te muszę sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  6. o muszę sobie sprawić coś nowego na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba bardziej skłaniałabym się obecnie do wypróbowania Ebony&Oak ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam takie jesienne klimaty i piękne zapachy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love candles, one of my favorites things and presents in the world <33

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie wariant 'Home sweet home'. Lubię dodatek kwiatu japońskiej wiśni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często widzę te woski, ciekawią mnie ich zapachy, szczególnie tego drugiego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za opinie o woskach! Kilka na pewno wypróbuję :) Póki co testuje te ze sklepu https://korleone.pl/pl/c/Woski-Yankee-Candle/124

    OdpowiedzUsuń