piątek, 18 października 2019

0685. Balkon we wrzosach.

Jesień trzeba jakoś przetrwać.. mimo, że nie lubię tej pory roku,
to zachwycam się tym co w koło daje przyroda :)
Te piękne kolory liści drzew ! i wrzosy.

Na balkonie nie ma już mięty, bazyli.. 
kwiaty też jakieś liche. 
Surfinie, które tak bardzo kojarzą mi się z dzieciństwem i z Prababcią 
- już nie zdobią balkonu, zostało jeszcze troszkę Pelargoni, te zaś kojarzą mi się z Babcią.

Czas dodać coś nowego. Tym bardziej, że miesiąc temu byliśmy na Mazurach 
i tam nabyliśmy donice ;)
..tak, tak nie ma to jak pamiątki - z weekendu ;) w postaci donicy. 

Skoro była donica, która nabrała swojej mocy stojąc kilka dni pusta,
to pewnego dnia po pracy - otwieram balkon a tam niespodzianka od M. !
ziemia i piękne wrzosy.
* Zakasałam rękawy i do pracy..
małe, a cieszy :)










..wrzosy, wrzosy ! uwielbiam najbardziej.
Będąc na weekend w domu rodzinnym, zaglądnęłam do ogrodniczego,
w którym pracuje Ciocia. Co stało się dalej? - prowadząc rower pożyczony od Taty,
szłam do domu z długą, drewnianą osłonką z wrzosami na bagażniku. 
Komedia, jak długo pokonywałam tą drogę ;)
Jednak takie prezenty cieszą bardzo. 




Na chwilę obecną, codziennie rano, gdy odsłaniamy rolety
cieszy nas widok wschodu słońca, a dodatkowo wrzosy.
Coś pięknego :) 
Osłonka jest ładna i praktyczna. Teraz goszczą w niej wrzosy,
za jakiś czas znajdziemy w niej mięte, bazylię itp.
Teraz cieszymy nasze oko takim widokiem :)

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Zastanawiałem się nad nimi ale w końcu nie kupiłem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrzosy są cudowne, cieszą oko nawet jak za oknem brzydka pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG love this flowers, so pretty!! <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wsadzilam bezposrednio do ziemi tak dluzej mi sie trzymaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrzosy To coś, co muszę mieć na swoim tarasie :) pamiątki są super, nawet jeśli to donice :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrzosy zdecydowanie należą do moich ulubionych roślinek! Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wrzosy, a na balkonie świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ozdabiają okno. Ja mam cudowny widok na drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam pełno wrzosów na balkonie❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za wrzosami niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham wrzosy, jesien ma ich imię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wrzosy i balkony też. Niestety na naszym 24 na dobę suszy się pranie :) Choć ja wolałabym mieć kanapy i wrzosy przez cały rok na balkonie. No ale... Żeby tak mogło być to ktoś by musiał dbać o kwiaty, bo ja słynę z tego, że zabijam niestety :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam wrzosy w każdym kolorze. Taki jesienny barwny kwiat. Ten kolor jak i lawendowy bardzo mi pasuje. Już mamę i ciocie nimi obdarowałam. Przyjemna ozdoba domu.

    OdpowiedzUsuń