wtorek, 12 listopada 2019

0687. Fajne chwile - prosto z telefonu.

Coraz bliżej końca roku.. jak to leci?
Październik przeleciał jakoś przez palce.. 
początek miesiąca, jest to cały stos urodzin !
* a najważniejsze ? Wujka Jurka i mojej Matki Chrzestnej.

W minionym miesiącu obchodziliśmy też Dzień Nauczyciela,
przez co - zostałyśmy w pracy docenione przez niektórych rodziców,
jako "nauczycielki/opiekunki" ich dzieci. Było to bardzo miłe. Docenione.
Powiem szczerze, że jest to ciężka, odpowiedzialna praca.. o tym niedługo..

Pod koniec miesiąca jakoś wszystko działo się szybko..
nieplanowanie przyszło mi częściej jeździć do domu rodzinnego.
W czasie bardzo ciężkiego okresu dla mojej rodziny, przede wszystkim dla mojego Taty,
chciałam być z nimi.
Z dnia na dzień - ze świata postanowił odejść mój Ojciec Chrzestny.
Zdrowy, spełniony - dorosły facet. Jak to jest... każdy odpowiada za siebie,
każdy zabiera swoje sprawy, tajemnice i problemy z sobą..

Trzeba żyć dalej. Być silnym / silną.
Obecnie jestem z M. w Opolu, cieszymy się długim weekendem
- spędzamy czas w naszym ulubionym miejscu...

Na chwilę obecną jest dużo stresu, przemyśleń. Niepotrzebnie, tak uważam.
Jednak obecny świat na tym wszystkim polega - gna ta codzienność,
a wszystko odbiera nam pogoń za pracą..
Łapmy chwile.

..jesienne wieczory koniecznie trzeba umilać..

..ranking platformy zblogowani !..

..mój wtorek - zajęcia tematyczne w żłobku..

..umilacze podróży - jedziemy do Wyr na urodziny Wujka..

..dwie różne opcje ! - wieczór udany w pełni..

..najpiękniejsze LEGO, które wpadło mi w oko..

..sobotnie poranki - takie chwile uwielbiam..

..weekendowe !

..niedziela pracująca :)

..szklana pogoda - czas jechać do Ikei !

..z Zosią.

..nowy nabytek ! czas, kiedy zakupy domowe cieszą najbardziej !

..Jaś. Ulubieniec z pracy.

..wieczory.

..nieplanowane - zaskakujące i cieszące najbardziej odwiedziny w pracy. Tata i Brat.

..niedziela. Dorosłe życie.

..Dzień Nauczyciela.

..wypieki M&M.

..chorobowo.. choroby przynoszone z pracy.

fot. 1 - M. <3 | fot. 2 w domu rodzinnym.

..odwiedziny Cioci Gosi i Hani w Opolu

..scena Opolskiej Piosenki | Bulwar z Hanią. 

..trudne dni pracy ! i tak codziennie.. łzy - kszyk - pisk ..

..przesyłki, współprace..

..22.10.19 r. wujek A. | z Lenką. Weekend, w którym byliśmy wszyscy razem...

..ulubieniec !

..małe, rude szczęście rodziny !

..Leon zawodowiec. Przyjaciel.

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zdjęcia. Wszystkiego dobrego dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, zwłaszcza to z pieskiem 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko extra. Zgadzam się, jesienne wieczory koniecznie trzeba umilać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie super zrobione.
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń