poniedziałek, 4 listopada 2019

0686. Współpraca - tahe.pl

Marka, której nie znałam - której nazwa obiła mi się nieraz o uszy..
zaciekawiła i tak oto dostałam możliwość bliższego poznania Tahe.

W przesyłce dostałam produkty do pielęgnacji włosów
z serii Organic Care
* Szampon do włosów grubych i suchych
* Maska odżywiająca do włosów grubych i suchych



Original Oil Shampoo - głęboko nawilżający szampon przeznaczony do częstego mycia włosów grubych i suchych. Zawiera naturalne olejki: Argan, który odbudowuje i chroni włosy, głęboko odżywia, nawilża i poprawia elastyczność, ma działanie antyoksydacyjne. Mirra, wzmacnia krążenie krwi w skórze , działa odkażająco i niweluje brzydkie zapachy. Łagodzi podrażnienia i reakcje alergiczne. Wzmacnia cebulki włosów, nie pozwala na ich wypadanie.
500 ml / 83 zł > k l i k <


Bardzo dużym plusem szamponu, jest dozownik !
Pompka, jest to wygodna forma wydobycia produktu.
Na moje długie włosy zużyłam trzy pompki szamponu.


Szampon po nałożeniu mocno się pieni - co jest plusem.
Ma bardzo przyjemny zapach. Włosy stają się mocniejsze, pełne blasku.



Nutritium Oil Mask - maska odżywiająca do włosów grubych i suchych.
Maska do głębokiej regeneracji, zawiera naturalne olejki: Orzech brazylijski, który nawilża, ma działanie antyoksydacyjne. Argan, który odbudowuje i chroni włosy, głęboko odżywia.
Camelia, która odżywia i nadaje ekstremalny połysk. Wygładza włókna włosów,
chroniąc je przed utratą wilgoci.
Sposób użycia: Dostosować ilość produktu do długości i grubości włosów.
Czas ekspozycji: 2 minuty.
300 ml / 56 zł > k l i k <



Maska ma piękny, delikatny zapach. Jest gęsta.
Nawilża włosy, po stosowaniu maski są miękkie.
Dobrze wygładzone i błyszczące. Lepiej się je rozczesuje.
Maska nie obciąża włosów. Robi dobrą robotę.
Dużym jej plusem, jest krótki czas trzymania na włosach.


https://tahe.pl/

Firmie bardzo dziękuję za możliwość poznania i testowania produktów.

Pozdrawiam :)

4 komentarze: