poniedziałek, 12 października 2020

0727. Many mornings - kolorowe skarpetki.

Jesień ! nie da się ukryć. Temperatury wskazują na to, 
iż ciepełko opuściło nas na dłuższą chwilę.. ale, ale - damy radę !
czas umilać sobie te zimniejsze dni.
Zacznijmy od stóp :) 

* dostałam możliwość zapoznania się z ofertą sklepu Many Mornings > klik <
i przepadłam na dłuższą chwilę ! ciężkie wybory - bo asortyment ciekawy.
Od stopek po dłuższe i cieplejsze - każdy kolor i nadruk, jak kto woli.


Paczkę otrzymałam - z dnia na dzień :)
szczerze mówiąc, dużą uwagę przywiązuję do tego - jak co jest zapakowane,
a im ładniej - tym lepiej i aż uśmiech pojawia się sam na twarzy.


Piłkarskie - od razu wiedziałam, że podaruję je mojemu M.
przecież bycie trenerem zobowiązuje ;) 

Pszczółki - zostawiłam dla siebie, wybierając je pomyślałam o tym,
że na pewno zauważą je moje dzieci z grupy w przedszkolu. 
Aa niech mają troszkę radości, bo przecież gdy nas obserwują 
to zauważają nawet każdy szczegół na skarpetce ;)

Wisieńki - też zostają ze mną. Kolory zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia.

Jamniki - ta para powędrowała do mojej Mamy. 
Oczywiste było, że ta para musi się u niej znaleźć jako iż jest fanką jamników :)
a że posiadamy w domu naszego czworonożnego Leona, to tym bardziej nie było innej opcji.

-------------------------------

Osobiście uważam, że takie skarpetki to świetny dodatek do prezentu na każdą okazję !
Zapewniam, że wzory wywołują uśmiech na twarzy osoby obdarowanej.
"Fajne" jest to, że wybór jest bardzo duży i w sumie do każdej osobowości możemy wybrać 
najbardziej pasujący wzór.

Ciekawa jest to opcja, gdy wpadamy do kogoś w gości - ściągamy buty i --
Oo - masz dwie różne skarpetki --- nie, nie ! przypatrz się dobrze, one tworzą spójną całość :)
niby nic - a jednak ! 


Kto by pomyślał, że będę odważna do noszenia dwóch różnych skarpetek, 
przecież - kiedyś był to w sumie wstyd. 

Cieszmy się chwilą w ten sposób :)

Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Rewelacyjne, uwielbiam kolorowe skarpetki. Zawsze jak widzę jakieś ciekawe modele to kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, mimo że lubię głównie białe to te mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, oj cudne maja tam skarpetki :) Piękne modele wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne skarpety, na moim blogu też są, tylko innej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz panuje wielki szał na takie kolorowe skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio często widzę takie skarpetki. Sama chętnie dla siebie wzięłabym takie piłkarskie. Bycie fanką mistrza Anglii też zobowiązuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Great product and Creative. I follow your blog now. Thx

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ;D Co prawda, wolę zwykłe białe i czarne, ale może kiedyś nabiorę ochotę na takie hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ;D Co prawda, wolę zwykłe białe i czarne, ale może kiedyś nabiorę ochotę na takie hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolorowe skarpetki ;) ja co prawda wolę białe lub czarne ale od czasu do czasu skuszę się na coś innego, bardziej kolorowego ;) te w wisieńki są piękne 🧡

    OdpowiedzUsuń