sobota, 24 października 2020

0728. Femme Luxe - zamówienie.

 Ostatnio, gdy zamawiałam rzeczy na stronie sklepu Femme Luxe,
wpadły mi w oko ciuchy - na te zimniejsze dni.
Tak też się stało - wybrałam, zamówiłam i przyszły.

Potwierdziły się moje przypuszczenia, że trzy rzeczy są trafione, a jedna hm.. niekoniecznie ;) ale, ale..
* taki komplet, który zobaczycie niżej - wykorzystam inaczej, osobno - jeśli chodzi o części.

Rzeczy "swetrowe" okazały się strzałem w dziesiątkę ! 
czekają na swój debiut w pracy

-a różowy dół.. przyda się na domowe soboty i umila zimne wieczory. 






Sweter w dotyku jest bardzo miły, dobrze wykonany i jest bardzo długi.
Mogę stwierdzić, że za pupę, chroni przed zimnem :)
Można nosić go luźno, lub wystylizować do różnego typu spodni.
Rozcięcia po bokach sprawiają, że jest on inny, niż byłby zwykłym swetrem.
Uważam, że idealnie sprawdzi się w pracy jak i w szkole czy na spotkaniach rodzinnych.
Będzie idealny na zimne dni.





Sukienka ta przyciągnęła mnie swoim kolorem, bo nie ukrywam - że w garderobie jesiennej 
w tym odcieniu nie mam nic. Czas to zmienić :)
Dzianina z której jest wykonana sukienka - bardzo przemiła w dotyku i dla ciała.
Jej walor estetyczny to inna plecionka - węższa w pasie.
Podkreśla talie, co mi osobiście bardzo odpowiada.

* myślę, że sukienka ta świetnie sprawdzi się zimą i w święta 
- w domowym zaciszu :)





To jest ten komplet, który z całego zamówienia najmniej przypadł mi do gustu.
Oczywiście - jest ładny, wygodny, odważny i stylowy
..ale właśnie nie do końca w moim stylu. Przymierzyłam i już wiem !
Góra będzie na lato ! przyda się do spodni z wysokim stanem lub na rolki,
a dół...  * czułam się jak "gwiazda" disco polo - spodnie, które mają szerokie nogawki 
i tak są bardzo na mnie za długie. 






Spodnie, w których aktualnie tworzę ten wpis ! to jest mój HIT :)
uwielbiam je za kolor !! i za to, że są bardzo ciepłe i wygodne.
Plusem są ściągacze na dole, co tu dużo mówić - pasują do każdej koszulki,
bluzy i są odpowiednie do sytuacji, iż musimy spędzać więcej czasu w domu.


To zamówienie uważam za trafione ! :)
..na stronie widzę jeszcze kilka perełek, które chciałabym mieć w szafie.
Cudownie, że sklep stara się podążać za modą. 

A Wy jak oceniacie rzeczy chociażby po zdjęciach, a może znacie ten sklep?

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Spodnie bardzo ładne, sukienka też, ale miłoby poznać ich skład, bo dzięki niemu głównie zdobywa się zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter super! Sukienka jakoś nie w moim stylu.. nie wiem, może fason lub kolor nie ten. Komplet, a przynajmniej góra- super! Dresy to juz w ogóle wow, tak, jak piszesz :D
    Więc summa summarum, zamówienie udane;)
    Pozdrawiam!

    zapraszam również do siebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się właśnie mega podoba ten komplet, bardzo w moim stylu i na pewno bym w nim chodziła. Jeśli chodzi o resztę rzeczy, to też bardzo mi się spodobały :) Te różowe dresy są śliczne ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy zamówiłas
    Biały sweterek piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne rzeczy! Różowe spodnie są zajebiste ale sweterkowa sukienka też do mnie przemawia:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie różowe spodnie wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te różowe dresy teraz zamówiłam i takie w odcieniu brzoskwini a reszta jaka będzie zobaczymy. W sumie miałam już 4 razy rzeczy i na wszystko po czasie z dwóch nie byłam zadowolona. W sensie noszę ale mniej chętnie niż inne

    OdpowiedzUsuń
  8. Te różowe dresy najbardziej mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie do końca są to kroje dla mnie ale spodnie dresowe i sukienka fajnie sie prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komplecik właśnie wygląda szałowo :D Nie ma się czego wstydzić ;)

    OdpowiedzUsuń