niedziela, 4 października 2020

0726. Fajne chwile - prosto z telefonu.

 Wrzesień ! każdy dzień w kalendarzu był wypełniony od ramki do ramki. 
Oo taki był tamten miesiąc :)
Dłuugi, ale zleciał szybko. Wiele się działo, oj wiele ! dużo nowości i miłych zdarzeń.
Aa przecież - skoro wrzesień to początek roku szkolnego ? - i przedszkolnego ;)
Teraz już razem z moim M. pracujemy w oświacie i jest OK.

Początkiem września moja Chrześnica obchodziła 8 urodziny,
nie mogło mnie tam zabraknąć ! doczekałam się, kiedy to Panna ze zdjęcia umieszczonego niżej,
sama - osobiście zaprasza na swój urodzinowy tort. Rośnie jak na drożdżach.

* Spędziłam przyjemny weekend u rodziców, korzystając z przyjemnej pogody
delektując się kawą w ogródku, a niedziele rozpoczynając od wycieczki rowerowej z Tatą.

Głównym moim zajęciem stała się praca. Praca w Przedszkolu publicznym,
wyczekana - wymarzona. Ciekawe jak długo będę tak bardzo się nią zachwycać
wiadomo, różnie to bywa w pracy.. na tą chwilę jest wspaniale.
Moja malinkowa grupa liczy 25 sztuk dzieciaczków, które są wyjątkowe.
oO ! to będzie dobry temat na osobny wpis, a co ! chwile warte uwagi ;)

Wrzesień był udanym miesiącem, oby tak dalej.

Chrześnica Lena

Urodzinowe szczęście !

..a taką niespodziankę przygotował mi mój M.
kiedy wróciłam z pracy - 1 września.
Znacie tuby/ tytki z cukierkami ? :)

Pierwsze bukieciki od moich przedszkolnych dzieci..

..w drodze do pracy !

..niedzielne poranki z Tatą..

..był też czas Mamy i Córki przy kawce :)

..a później mój czas - planowanie !

..i czas z najlepszym przyjacielem Leonem :)

Niedzielny smaczek z M.

..teraz też obchodzę takie różne ciekawe święta :)


..bardzo ważne wydarzenia !

..aż pewnego dnia, naszło mnie na ozdoby jesienne w mieszkaniu..

..jedno z ulubionych dań naszej dwójki..

..przyjemne piątkowe chwile..

..aż tu nagle poniedziałek ! ..ale razem pokonamy niejeden szczyt :)

..wyczekane, wspólne niedzielne śniadanie..

..chwile pod wpływem zakupu zestawu fryzjerskiego xD

..małe przyjemności w pracy..

..bo przecież każda praca jest ciężka..

..Opole !

..atrakcje w pracy :)

..nasze piątkowe wypieki..

..najlepsze chwile ! to cudowne, że Go mam. Brat !


..przyszły też te zimniejsze, mokre dni września..

..a świąt do obchodzenia coraz więcej !

..w kaloszach wkroczyłam w październik !

Ciekawe co przyniesie ten miesiąc.. oby był inny niż w tamtym roku,
łaskawszy dla mojej rodziny.

Pozdrawiam.


7 komentarzy:

  1. Super podsumowanie miesiąca i świetny mix zdjęć :D
    Po dzieciak zwłaszcza można zobaczyć jak ten czas szybko leci :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ukłon uznania dla wszystkich pań przedszkolanek, że potrafią ogarnąć grupkę dzieciaczków :)

    Zapraszam na nowy post, w którym przedstawiam mój pierwszy samochód w życiu - czerwonego Malucha. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Mój blog-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi narobiłaś smaka tym śniadaniem pysznym z fasolką 🙈 super miesiąc w zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie. Ja nawet nie wiem, kiedy ten miesiąc mi zleciał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! ile kreatywnych prac plastycznych robiłaś z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieci, jeśli poświęci im się trochę swojej uwagi i miłości, są tak cudownie wdzięczne i kochane 😍 piękne te chwile! Oby więcej takich 😊

    OdpowiedzUsuń