poniedziałek, 1 czerwca 2020

0711. Kolejna lekcja życia - Praca.

Złe momenty, dnie, miesiące - nie chcą się ode mnie odczepić ! wiecznie COŚ.
Ktoś by powiedział - nikt nie mówił, że będzie łatwo.. tak to jest - dorosłe życie.
Pff ! szarpać się? płakać? bić głową w ścianę? 


Długo zastanawiam się gdzie popełniłam błąd i czy wymagam wiele?
* marzę tylko / albo o pracy, która da mi spokój wewnętrzny.
Do której pójdę z podniesioną głową ! bez stresu, presji i .. z chęcią.
O tym, aby zostać docenioną za wykonaną pracę, za to - że spędzam tam całe dnie i weekendy !
i za tą odpowiedzialność.


Siedzę i myślę.. kurde, chyba ze mną jest coś nie tak.
Nie idzie mi to ! nie nadaję się i w ogóle wszystko na NIE.
Tyle prób i tyle rozczarowań. 

* Kiedyś unosiłam się nad chodnikiem, miałam motywacje - chęć i działałam.
Byłam szczęśliwa. Znana - z uśmiechu :)
a teraz ? ...

Czy te wszystkie próby.. już może 5/6 ? są OK. ?


Minioną sobotę spędziłam w moim ulubionym miejscu.
Tam, gdzie wszystko wydaje się proste - tam, gdzie spędziłam cudowne chwile,
a przez to - całe dzieciństwo. Tam gdzie miałam moją Prababcię - drugą Mamę.
Tej Kobiety brakuje mi teraz najbardziej...
pod tym orzechem, dostałam odpowiedź na każde nurtujące mnie pytanie..



Nachodzą mnie również myśli, że najlepiej wychodzi się pracując w butiku
lub w sklepie papierniczym czy chemicznym - mieć kontakt z ludźmi i być spokojnym.
Robić swoje i mieć czas na życie prywatne.

Co uważacie o szukaniu odpowiedniej pracy dla siebie ?
czy warto próbować i w razie czego szukać dalej ?
..czy zostać i cieszyć się, że jest praca jakakolwiek... 


Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Wiem jakie to ważne, bo sama całe życie szukałam takiej pracy i Tobie również życzę. Nie wszedzie da się pracować, a samopoczucie jest bardzo ważne, bo to taki drugi dom. Nie wszędzie czułam się dobrze, a tam gdzie było dobrze, to znów była praca na zastępstwo, firmę rozwiązywano. W tej chwili nie wróciłabym do dawnej pracy, zbyt ogromne narażenie na me watle zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno warto szukać i szukać aż się poszuka, pomyśl co sprawia Ci przyjmność, jeśli praca z ludźmi, to szukaj pracy gdzie masz kontakt z nimi. Nie wiem czy w Polsce też tak jest, ale w Belgii zatrudniają teraz mnóstwo osób do odkażania wóżków w sklepie np, wiem że to taka tylko dodatkowa praca ale jednak masz ciągle kontakt z ludźmi. Ja pracując w domu opieki odkażając uświadomiłam sobie, że potrzebuję pracy, gdziie będę pracować i pomagać ludziom.
    A Ty gdzie teraz pracujesz?

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też właśnie chcę takiej pracy, a w czasie wolnym nie zadręczać się myślami, że za chwilę czeka mnie kolejny dzień walki. Wiem, że do pracy nie zawsze chce się iść, tak to już z pracą jest. Ale iść z jakimś wewnętrznym przestrachem i łzami w oczach nie jest dobrze. Sama myślę, że ze mną coś nie tak, bo wciąż nie umiem zagrzać dłużej miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem introwertykiem i praca z ludźmi zawsze była dla mnie męcząca. Dlatego chyba wolę siedzieć w domu i mieć swój mały świat wokół siebie. A na serio, to jestem matką na 24/h dobę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze warto szukać ;) chociaż praca w butiku nie zawsze jest taka łatwa jak się wydaje- ludzie potrafią być straszni. Mimo to warto szukać tego co chce się robić i gdzie pracować;)

    OdpowiedzUsuń