środa, 10 czerwca 2020

0712. Współpraca - Bosphaera.com

Jakiś czas temu otrzymałam możliwość poznania produktów firmy Bosphaera.
Jest to manufaktura kosmetyków oparta na naturalnych składnikach aktywnych,
które mają pielęgnować nasze ciało i duszę.

Po dłuższym testowaniu kosmetyków zdecydowanie mogę stwierdzić,
że produkty sprawdziły się u mnie, wpłynęły pozytywnie na kondycję mojej twarzy.

Z oferty sklepu wybrałam trzy produkty:
* Pasta do mycia twarzy > klik <
* Dwufazowe serum rozświetlająco - rozjaśniające > klik
* Kawowy koktajl pod oczy > klik <


Oczyszczająco - peelingująca pasta do mycia twarzy
Głęboko oczyszcza, intensywnie złuszcza martwe komórki naskórka.
Usuwa zanieczyszczenia oraz makijaż i odblokowuje pory.
Naturalny kompleks składa się z: tulsi, ostropestu oraz aktywnej frakcji algi zielonej.

Po oczyszczaniu twarzy tą pastą odczułam, że skóra jest wygładzona, dobrze oczyszczona 
i miękka. Kolor skóry jest ujednolicony, nie jest podrażniona i wysuszona.
Kondycja skóry na twarzy jest bardzo dobra. Twarz jest oczyszczona, odżywiona i nawilżona.

Pasta w swojej konsystencji ma wyczuwalne drobinki peelingujące,
jest leciutko tłusta - dosłownie odrobinę, przez odżywcze oleje.
Zapach jest trafiony w samo sedno ! wyczuwalne jest mango.




Dwufazowe serum rozświetlająco - rozjaśniające 
Produkt przeznaczony jest dla cery wrażliwej, problematycznej i zmęczonej.

Po stosowaniu dodaje skórze zdrowy i promienny wygląd, redukuje nadmierną produkcję sebum,
łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Skóra jest jędrna i elastyczna, przez naturalne składniki;
Są to: hydrolat z oczaru wirginijskiego, kwas hialuronowy, olej z róży rdzawej, 
z pestek malin oraz z marchwi i jojoba.
Serum jest koloru pomarańczowego, mimo obaw - nie barwi skóry, co ważne.

Eleganckie szklane opakowanie cieszy oko. Sroczki tak mają :)
Serum szybko się wchłania, co jest kolejnym plusem i szybciej goi nasze niedoskonałości.
Dodatkowym, kolejnym plusem - jest aplikator - pipeta.




Kawowy koktajl pod oczy 
Produkt przeznaczony jest do stosowania na noc.
Przyciągnął mnie konsystencją koktajlową, a zapachem kawy.
Zachwyca podczas stosowania. Uwielbiam ten produkt !
Jego aplikator, to zimna metalowa kuleczka, którą podczas nakładania okrężnymi ruchami 
wokół oczu wykonujemy masaż. 

Zmniejsza opuchliznę pod oczami, nawilża i regeneruje skórę.
Synergistyczne działanie olejów i ekstraktów roślinnych wygładza zmarszczki wokół oczu,
pozostawiając skórę konturu oka napiętą i wzmocnioną.

Uwaga kawosze ! zapach uzależnia :)




Uwaga ! * pasta do mycia twarzy i koktajl pod oczy to jest po prostu HIT !
nie zamienię tych produktów ! naturalni faworyci.

-------------------------------------------
W firmie podoba mi się fakt, że kosmetyki nie są tworzone masowo,
a wręcz przeciwnie - są to małe serie produkcyjne.
Stawiane jest na jakość produktu. Włożone jest w to serce i ogromna pasja.

Naturalna pielęgnacja - zaliczona !
Plus za opakowania, które są szklane.
Kosmetyki wegańskie testowałam pierwszy raz.
Bardzo się zauroczyłam. Mam ochotę poznawać więcej tak dobrych produktów.

* Bosphaera, dziękuję !


Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Kawę uwielbiam, więc chętnie wypróbuję jak będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe kosmetyki. Marki nie znam jeszcze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się wcześniej z tymi produktami, jednakże muszę przyznać,
    że bardzo mnie nimi zaciekawiłaś :D Z chęcią przetestowałabym to serum :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kawowe kosmetyki! To coś dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyków tej marki niestety jeszcze nie poznałam, przyznaję że wyglądają bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawowy koktajl pod oczy bardzo zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń