sobota, 18 lipca 2015

0498. Czas wcale nie leczy ran.

Mówili, mówią i będą mówić -swój pogląd na stwierdzenie, że "czas leczy rany"
mimo wszystko i tak mam inny !
 
Osobiście uważam, że jest zupełnie inaczej..
może i po czasie rozumiemy, rozmyślamy i dochodzimy do tego, że tak miało być !
jednak wewnątrz.. jest całkiem inaczej.
Zmiana o 360 stopni, totalna pustka -w momencie tracimy kogoś ważnego
i już zupełnie nie jest tak samo, wówczas już nigdy nie będzie tak jak było !
-- -- -- -- -- -- --
 
W najbliższą środę, mija kolejna rocznica śmierci mojej Prababci,
osoby szanowanej, rozważnej, mądrej, kochanej..
Osoby z ogromnym ciężarem na plecach, która przeżyła całe 91 lat !
Moja Paula, z której zawsze będę brać przykład,
mój autorytet !
*wspomnienia, dzieciństwo, wkraczanie w nastoletnie lata i wszystko
co trwało od mojego dnia urodzenia do 14 roku życia,
po ostatnie chwile życia mojej Prababci..
tak bardzo chciałabym to wszystko kiedyś przekazać komuś bliskiemu !
tęsknię i kocham.. a to nic nie zmienia..



 
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. To boli dalej tak samo, mimo upływu czasu... Ale patrząc na to z drugiej strony, miałaś niezywkłe szczęście, mając obok siebie tak wspaniałą osobę, wspaniałe wspomnienia - coś, czego nikt Ci nie odbierze. To jest najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń