środa, 12 sierpnia 2020

0719. Vobro - praliny umilały mi minione dni.

 Czy są tu jacyś słodyczożercy ? z kim mogę przybić przysłowiową pionę ?

- a d__ rośnie ! ;)


Przyznam się szczerze, że ostatnio minione miesiące dni robiły mi takie przesyłki !
#vobro są to różnego rodzaju praliny, które mogą stać się świetnym dodatkiem do prezentu,
czy przysmakiem do wina lub kawy.

W przesyłce znalazłam trzy zestawy pralin o smaku:
* panna cotta,
* coconut i caramel,
* coffee i cream

Swoją elegancją, a tym samym delikatnością - przyciągają :)






Do kawy ! bo tą opcję zdecydowanie polubiłam, stała się to taka nasza mała "tradycja"
..jest kawa, są praliny ;) zdecydowanie mogę stwierdzić, że ten duet pasował mi idealne.




Panna Cotta - był to zdecydowanie mój smak ! ulubiony.
Najsłodszy z wszystkich. Mocno wyczuwalny smak malin.


Coconut i caramel - drugi smak, według mojego zestawienia. Kokos z karmelem bardzo dobrze 
do siebie pasują w tej pralinie. Idealnie, nie za mocno słodki smak.


Coffee i cream - pralinki smaczne z mocno wyczuwalnym smakiem kawowym.
Jeśli chodzi o poziom słodkości to jest najbardziej stonowany z całej trójki do wyboru.



Praliny robiły mi dni ! tak mogę stwierdzić.
Ciężki rok, ciężki czas.. ciężkie planowanie ;)
..to był zdecydowanie mój ulubiony zestaw dnia !

Dla takich kawoszy i słodyczożerców poziom szczęścia wzrasta ! 
czasem "fajnie" umilać sobie czas, tym bardziej teraz.. 
kiedy wszystko jest takie nieprzewidywalne.


Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Zjadłabym wszystkie te pralinki, ale może jak skończą się upały xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jem słodyczy od jakiegoś czasu, ale wcześniej na pewno bym się skusiła na takie pyszności. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę te pralinki :) Jednak ostatnio nie jem tego typu słodkości, tylko gorzką czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham słodycze, ale nabroiły, więc muszę je teraz ostro ograniczać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam praliny Vobro! Są naprawdę pyszne! Szczególnie lubię te kawowe :)

    OdpowiedzUsuń