piątek, 28 sierpnia 2020

0722. Zabrzeż - nasz wakacyjny wyjazd.

 Sielsko, bardzo zielono, spokojnie..
..do tego strumyk, a za rogiem Dunajec. Góry ! pola.. i owce :)

* na taki widok czekałam i taki widok ujrzałam ! :)




Zdecydowanie zachwycił mnie ten spokój tam panujący,
życie wydaje się jakby wolniejsze i bezstresowe.




Już pierwszego dnia wspólnie z M. wybraliśmy swój zakątek przy Dunajcu,
tam mieliśmy raj relaksu dla naszych stóp. 
Zimna woda z potoku, który spływał z gór, 
woda - która była krystalicznie czysta :)
Wymoczyliśmy się tam każdego upalnego dnia.

Dodatkowo bardzo podoba mi się efekt dymu z ogniska wśród gór.










* zobaczyliśmy Szczawnicę - bardziej turystyczna miejscowość.
Wjechaliśmy wyciągiem, aby zachwycić oko pięknymi widokami,
a zaraz po tym uciekaliśmy przed ciemną, ogromną chmurą - z której lunął deszcz
jak tylko wróciliśmy na nasz ośrodek w Zabrzeży.







Górska dziewczyna to ja nie jestem - bardziej ta uwielbiająca Bałtyk,
ale mimo tego - ciekawie było zobaczyć inne / nowe miejsce na mapie Polski.
    Cieszę się, że nasz wakacyjny trip Bałtyk - Góry udał się !








..spędziliśmy czas z naszymi najbliższymi, ale też z sobą razem.
Nacieszyliśmy oko widokami pięknych rejonów Polski i czas zabrać się za robotę..
we wtorek już wrzesień !


Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Przepiękne miejsca odwiedziliście, super fotorelacja ;) Aż mam ochotę pojechać w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajajajaj, chciałabym też być blisko owieczek. Piękne miejsce, też wolę morze, ale chciałabym pojechać na poludnie naszego kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, jest tam pięknie! :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne miejsca pełne natury :) Pięknie razem wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam góry, jestem raczej tą "górską dziewczyną", ale to zapewne dlatego, że w góry mam zdecydowanie bliżej z Lubelszczyzny niż nad morze :) W tym roku jednak sobie odpuściłam i spędziłam wakacje w okolicy miejsca zamieszkania :D

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne widoki :) Kocham góry, w takich warunkach najlepiej mi się zwiedza i wypoczywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię klimat takich miejsc. A ten baran ze zdjęcia jakiś znajomy, jakby z sąsiedztwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne widoki ;) idealne miejsce do regenerowania baterii na kolejne miesiące;)

    OdpowiedzUsuń