czwartek, 20 sierpnia 2020

0721. Femme Luxe - zamówienie

 Kolejne zamówienie z Femme Luxe, gdzie z romiarami trafiłam idealanie.
Każdy ciuch pasuje jak ulał ! :)

* bardzo zależało mi na pierwszej bluzeczce / topiku, który tak bardzo mi się podoba.
Ubolewałam, że nie było go do wyboru przed wyjazdem na wakacje,
ale temperatury sprzyjają i mogłam pochodzić w nim jeszcze teraz :)


Niebieski crop top > klik <

Bluzeczka, na którą czekałam najbardziej !
spodobała mi się na zdjęciu, ale gdy ją ubrałam... totalnie się zauroczyłam
i jeszcze bardziej przekonałam do fasonu bluzek z odkrytymi ramionami :)

* świetna opcja na wakacyjny wyjazd,
* na plażę, gdy chcemy wyskoczyć po zimną wodę, a niekoniecznie chcemy paradować 
w samej górze z bikini.

Top można nosić na ramionach lub w taki sposób, że ramionka opadają.
Umożliwiają to wygodne rękawki które są ukryte pod delikatną warstwą materiału.

Zdecydowanie mój faworyt z tego zamówienia.



Czarny komplet dresowy > klik <

Wybrałam kolor czarny, ponieważ jest klasyczny.
Jeśli chodzi o cały komplet - to jest dobry na wieczorne grille, ognisko.
Na pewno jest wygodny :)
..spodnie myślę, że zostawię na jesienne wieczory po domu,
jednak góra dresowego zestawu jest "super".

Górę zestawu noszę do jeansów z wysokim stanem,
ostatnio bardzo lubię bluzki / koszulki / topy z wycięciem na jedno ramię.



Czarny crop top > klik <

Kolejny zwyklaczek w klasycznym kolorze.
Crop top, który wykonany jest z grubego materiału - przy tym przyjemnego.
Świetny do krótkich jeansowych spodenek lub po prostu do leginsów.

Można go dobrze wystylizować na rolki :)




Kolorowa koszulka > klik <

Ostatnia koszulka jest to hit tego lata ! :)
..moja pierwsza tego typu i chyba ostatnia, ponieważ podwędziła mi ją młodsza kuzynka
która jest zachwycona tym motywem.


Nacieszę się jeszcze tymi topami w te wakacyjne, sierpniowe weekendy !
sprzyja mi klimat kiedy za oknem jest słońce i wcale nie narzekam na upały.
Niech trwają ! deszczu - znikaj.

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Błękitna bluzeczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zamówienie udane ! Błękitka bluzeczka śliczna, szkoda tylko że krótka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten błękitny top jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że ten topik jest super. Taki kolor- baby blue- od daawna mi się podoba;) cudo!
    POzdrawiam:))

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo jak ja uwielbiam takie crop topy jak ten pierwszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Crop topy nosilam jako 12-latka, kiedy brzuch byl jeszcze plaski :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam croptop jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. The blue crop top is so cute!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten niebieski top widziałam już na innym blogu i też bardzo przypadł mi do gustu :) Może sobie sama zamówię, hah.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ten niebieski top ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej błękitnej bluzki jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta hiszpanka jest naprawdę śliczna :) Same fajne ciuszki upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kolorowa bluzka to chyba teraz hit, bo wszędzie takie widzę :D Super wyglądasz w tym crop topie ;) Pozdrawiam i zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy topik wygląda prześlicznie! Kolorowa koszulka również skradła moje serce.

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz cudownie:) Pięknie dobrane ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pierwsza bluzeczka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. top niebieski jest zjawiskowy:D PS. Nie wiem co się dzieje, ale nie można teraz wejść na stronę Femme Luxe i zrobić nowego zamówienia... Też tak masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ! tak, tak też tak mam - właśnie zastanawiałam się czy ten problem jest tylko u mnie.. a jednak nie :( ..pisałam do femme, ale nikt nie odpisał po dzisiejszy dzień..

      Usuń