niedziela, 8 lipca 2012

0137. Zainspirowana

Lubię takie wieczory, przy lekkim świetle małej lampki,
oglądając Wasze wnętrzarskie blogi i planując.
Może też kiedyś będę miała swój wymarzony domek z ogrodem,
będę mogła zmieniać wystroje, dodatki i .. planować, zmieniać - wszystko ! :)
rozmarzyłam się ! 
Jak na razie zostaje mi tylko planowanie zmian w moim pokoju.


Potrzebuję pomocy ! - czy mógłby mi ktoś doradzić, czym najlepiej czyścić białe drzwi?
-----     -----     -----     -----     -----
kilka kadrów z ogródka :) robiłam je w poprzednią sobotę.
Właśnie takie chciałabym mieć na płótnie, co Wy na to?






26 komentarzy:

  1. Kochana a o jakie czyszczenie Ci chodzi dokładniej, mnie od razu szlifierka przychodzi na myśl hehe....
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o czyszczenie białych drzwi z takiego brudu, tzn. żeby były troszkę bielsze - tak jak były kiedyś ;)

      Usuń
  2. those are excellent!!!

    congrats and greetings from Spain,

    elena

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyszczenie z farby to chyba tylko szlifierka, bo na papier ścierny sporo powierzchni...
    Ja też marzę, choć mam swoje, mieszkanie wciąż inspirowana;) dążę do spełniania marzeń;))
    Piękne Kadry;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie chodziło mi o takie czyszczenie żeby były takie jak daniej ;d dążmy do celu !

      Usuń
  4. Piękne ujęcia :) Mam nadzieję, że Twoje marzenie o własnym domu kiedyś się ziści :) Moje właśnie się realizuje, więc i Tobie musi się udać :)

    Ja myję drzwi ostrą gąbką (taką jak do naczyń) z jakimś dobrym detergentem (np. Cilit Bang)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam taką cichą nadzieje ! będę się starać.
      Szczerze mówiąc zazdroszcze Ci bardzo a jednocześnie trzymam kciuki aby wszystko się dobrze toczyło :)

      będę próbować Twoim sposobem na drzwi ;p

      Usuń
  5. Kadry fantastyczne...na płótno w sam raz...a drzwi malowane czy okeinowe??Bo jak malowane to woda z octem...albo sam ocet na gąbkę i szorować...albo nowe malowanko...a jak okleinowe to nie mam rady....ja swoje przemywam tylko wilgotną ściereczką z płynem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malowane ;] octem dobrze mi szło ;d dziś była mała próba ;p

      Usuń
  6. Te dwa pierwsze sa po prostu cudowne....ach!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy pierwsze zdjęcia są cudnee.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, eteryczne....Takie najchętniej maluję:) Na płótno nadają się na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi najbardziej podoba się ten oklapnięty.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne :) jaki masz aparat? (mogłabyś odpowiedzieć na moim blogu? z góry dzięki ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne te zdjęcia :) zwlaszcza trzecie - takie nasycone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie podobają się dwa pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dwa pierwsze mają najlepsze światło, to po prawej bym jedynie wyprostowała ;-) Ja się szykuję właśnie do małego remontu i aż mi się nie chce o tym myśleć, bo uwielbiam co prawda planować, ale ile potem sprzątania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia robione z każdej strony ;d dlatego tak wyszło z tym światłem ;] a później najwspanialsze zdobienie ;]

      Usuń