piątek, 27 lipca 2012

0145. Litery z drewna.

Napatrzyłam się na Waszych blogach na piękne litery drewniane,
piękne napisy i tak mnie to wszystko zainspirowało.

Nie widziałam takich nigdzie w pobliżu ! a są też dni, kiedy dopada mnie kryzys :D
i nie mogłam sobie pozwolić na zakupienie takich dodatków.

Postanowiłam spróbować zrobić takie sama, tzn. z pomocą mojego kochanego G. 
i tak też w czwartek kupiliśmy deskę, zrobiłam szkic ołówkiem, znaleźliśmy w piwnicy
sprzęt który pokonał deskę ładnie wycinając :)
-----     -----     -----     -----     -----
a było tak.. początkowo łamały nam się litery, jednak G. znalazł na nie sposób
 i tak też w środę powstała literka "M"
 ..było mi mało !  zachciało mi się mieć jeszcze; H, O, E, D, G, F
i dzisiaj całkiem sprawnie nabyliśmy "H"
Sporo śmiechu było przy "O", ponieważ maszyna cięła tylko proste odcinki,
jednak krzywe nożyki się na coś przydały :)
A nieznośne "E" robiliśmy dwa razy, ponieważ sytuacja się powtórzyła tak samo jak przy "M" 
czyli zwyczajnie się połamało ;p


.. po tym całym zamieszaniu z wycinaniem, była walka z papierem ściernym, 
później wyciągnęliśmy farbę i od razu malowaliśmy bo nasze lenistwo nie zna granic.
i w ten oto sposób mam swoje pierwsze drewniane literki i napis 'home' !
na "O" nie ma co patrzeć, myślimy nad stworzeniem z niego zegarka ;)
Panu G. dziękuję bardzo za pomoc ;*

A Wy co o tym sądzicie ? :)

43 komentarze:

  1. Super:))))Nie ma to jak coś zrobić samemu...tym bardziej ze wychdzi tak świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ! nie ma to jak zrobić coś samemu ;)

      Usuń
  2. wow jestem pod wrażeniem:)wyszły fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie że o wygląda świetnie :) Napis zyskał na oryginalności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tak zyskał na oryginalności bo jest tak bardzo krzywy hehe ;d

      Usuń
  4. Świetne są te literki...jednak co rękodzięło to rękodzieło!!! gratulacje dla wykonawcy;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy coś własnego i to tak dosłownie ;] dziękuję w imieniu G. :)

      Usuń
  5. świetnie wam to wyszło :) jestem pełna podziwu :)
    mnie również bardzo podobają się takie literki i kiedyś też sobie takie sprawię :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo nam miło ;)
      kochana, spróbuj zrobić sama ;)

      Usuń
  6. świetne !też takie "chcem" mieć ;)

    Pozdrawiam serdecznie-Olka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Chyba nie miałabym do tego cierpliwości... chociaż dla takiego efektu .. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana do tego potrzebna jest szczypta humoru i druga osoba ;d

      Usuń
  8. Bardzo ładnie Wam wyszły te literki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się :) Bardzo fajnie wyszły.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. kawał dobrej roboty ;) piekne literki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeny, świetne!
    Zapraszam do mnie, jest konkurs ;).
    modoweinspiracjelivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja...piekne, swietne i zrobione wlasnorecznie! pozdziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) tak, też nie mogłam uwierzyć że je sami zrobiliśmy ;]

      Usuń
  14. Świetnie, że zrobiłaś to sama! Bardzo mi się te litery podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I to jest piękne :)) jeśli czegoś bardzo chcesz, to sobie to zrób :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ! nie mogłam kupić więc postanowiłam sobie zrobić ;p heh.

      Usuń
  16. świetne!!! a ile zabawy mieliście przy tym :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnóstwo :) litery się łamały, nożyki wypadały ;d straszne ale super heh.

      Usuń
  17. ah jak takie małe cudeńka cieszą, a zrobione własnoręcznie jeszcze bardziej się ceni

    Pomysł zrobienia z "O" zegara jest genialny. Od razu sobie to wyobraziłam mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tu masz rację, bardziej się ceni niż kupowane ;) ..gorzej z wykonaniem tego zegara ;pp

      Usuń
  18. Jeju , też bym chciała być taka zdolna jak wy ! Śwoetnie wam to wyszło ,i na co wydawać pieniądze jak można zrobić samemu i mieć fajnie wspomnienia ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam żadna zdolność tylko pomysł kochana ;)

      Usuń
  19. Dokładnie ;) jak najbardziej pasuje mi taki team ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tez lubię robić wszystko sama- udany zespół i udane efekty działań:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) literki rewelacyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń