środa, 25 lipca 2012

0143. Girlanda.

Uwielbiam takie nie planowane zakupy,
właśnie zazwyczaj są one udane :)

Tak chodziliśmy rano z G. po mieście szukając czegoś,  
jednak żadne z nas nie wiedziało czego tak dokładnie szukamy.
Nic nas nie zaciekawiło....
jako ostatni kierunek - Rossmann.
I mam to ! po tak długich poszukiwaniach, wszędzie gdzie popadło,
w każdej kwiaciarni, na giełdzie kwiatowej, w sklepach wnętrzarskich, 
w sklepach budowlanych i nic... aż w końcu tam  - na górnej półce, 
trzy ostatnie opakowania girlandy lampionowej ;)
kolorowe lub białe - zdecydowałam się na białe (G. doradził)

Teraz tylko szukam miejsca w pokoju, gdzie mogłabym je przywiesić.
Macie może jakieś propozycje?



27 komentarzy:

  1. Moniś świetna jest...niesamowite że to własnie w rossmanie;)) ja bym ja widział przy oknie wzdłuż albo w roku mieszkania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsza moja myśl to było nad oknem ;d jednak grozi to pożarem podobno ! ;p

      Usuń
  2. O super, no widzisz, w rossmanie mozna perelki znalezc:) ja swoja kupilam w Tchibo:)
    niestety u nas w sklepiku takich nie posiadamy w ofercie...:)
    Ja zawiesilam swoja kolo okna...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Tchibo to do piero są perełki ! ;d ale szczerze mowiąc nigdy bym się nie spodziewała że w rossmannie takie lampki będą :)

      Usuń
  3. Super jest..może nad oknem???

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są, a wieczorem tworzą cudny klimacik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajna!:))) będzie świetnie się prezentować, już sobie wyobrażam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne :)
    Chyba wybiorę się do rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz odwiedziać i czaić się na lampiony ! u 'pani' koleżanki blogowej były już 3 tygodnie temu..

      Usuń
  7. No proszę, klimat w pokoju murowany! Gratuluję zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne te lampki, daja klimat rzeczywiscie ;d sama lubie takie pierdółki ;)
    http://wyprzedazbymarger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszedzie ich szukałam ;p ale cena też atrakcyjna była ;)

      Usuń
  9. Koniecznie pokaż jak się prezentuje po przywieszeniu. Chyba się przejdę do Rossmanna u mnie w mieście, żeby zobaczyć czy się takie cudo znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pokażę, jednak trochę to potrwa ;p kochana, takie cuda to w każdym rossmanie w innym terminie są musisz polować ;p

      Usuń
  10. Wspaniałe lampki.
    Koniecznie pokaż jak się prezentuje choć czuję,że wspaniale:)

    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspaniale to prawda mimo że, są na razie powieszone między antyramami ;p czekają na odpowiednie miejsce i odpowiedni moment ;p

      Usuń
  11. Boskie są! U mnie by wisiały co kilka dni w innym miejscu, hi hi:)
    A do rossmana też wpadnę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe oj coś czuję, że u mnie też tak będzie ;p
      polecam, polecam ;d nie były drogie ;)

      Usuń
  12. Ale świetne :)) ja też widzę je w okolicach okna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń