niedziela, 22 lipca 2012

0140. Magnolia.

Doczekałam się :)
spełniło się moje małe marzenie (jedno z wielu) i w końcu mogłam kupić gazetę,
w której opublikowane zostało moje zdjęcie !
Niesamowite uczucie jak dla mnie :)

Azalie uchwycone zostały w moim ukochanym ogrodzie,
w miejscu, które jest bliskie mojemu sercu ! zawsze tak już będzie.



Prababciu ! 
tak ciężko bez Ciebie na tym świecie..
nikt nie potrafi tak wesprzeć, doradzić, wytłumaczyć.
Tęsknię za Tobą już 5 rok i jakoś tak ciągle się to pogłębia !
..nieustannie jestem dumna z mojego drugiego imienia po Tobie. Uwielbiam Cię za to.
I cieszę się, że dzięki Tobie jestem tą osobą jaką jestem i za to, że zaraziłaś mnie
uwielbieniem do ogrodu !
Straszne uczucie być, żyć tu bez Ciebie. Odpoczywaj tam sobie ;*
Kocham Cię Kochana Moja !

19 komentarzy:

  1. Gratuluje publikacji i dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    marzenia o kwiaciarni chyba mogą się spełnić :)
    pozdrawiam Al

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      Twój blog okazał się być bardzo inspirującym.
      ..Mam taką cichą nadzieję co do kwiaciarni :)

      Usuń
  2. Gratulacje Monia:))

    Co do prababci...wiem co czujesz, ja tesknie za soja babcia i dziadkiem...nawet kilka dni temu poryczalam sie..po prostu.. Bardzo mi ich brak.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ..tęsknię strasznie ! i tak w ukryciu też czasami łezka poleci.. :(

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluję Monisiu;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko, a myślałam, że może Asiu:-)
    Gratuluję!!!
    Jak Ty to robisz, piszesz i człowiek się wzrusza?
    Pozdrawiam i życzę dobrego wieczoru!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego???

      Usuń
    2. Zakręciłam się:-)

      Usuń
    3. Monika ! zdecydowanie Monika ;p
      nie piszę celowo żeby człowiek się wzruszał ! piszę od serca, to co myślę, co czuję.. tak strasznie tęsknię ;(

      Usuń
  5. Gratuluję publikacji :)
    Zdjęcie zasłużyło na to, trzymaj tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, to bardzo fajne uczucie, kiedy jest się docenionym :)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam Twoje słowa skierowane do Prababci i aż mi się łezka zakręciła :-(
    Azalia przepiękna, nasze jakoś nie chcą u nas kwitnąć :-(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisane od serce ! prosto z niego.. :( cudowna osoba, wyjątkowa !
      jestem dumna że miałam taką prababcię !
      ..hm azalie.. może mają złe miejsce kochana?

      Usuń
  8. gratulacje :)
    cudowne wyróżnienie;)

    OdpowiedzUsuń