piątek, 5 grudnia 2014

0402. Fotokalendarz. Dzień 5 - Czytam.

Piątek. Tyle czekałam na ten dzień..
w końcu upragniony weekend :)
Już jutro mikołajki !! a śniegu brak.
 
5 dzień - czytam
czytać uwielbiam !
Sparks jest moim ulubionym autorem ;)
a przeczytane ostatnio książki to m.in. "Potęga podświadomości"
w trakcie "żyj zdrowo i aktywnie z Anną Lewandowską"
w kolejce czeka m.in. "Krok do szczęścia" oraz kilka książek Sparksa.
Lubię też Tomka Tomczyk "Blog - pisz, kreuj, zarabiaj" i ostatnio "zniszcz ten dziennik"
..książek mam dużo ! z czego jestem dumna.. LUBIĘ CZYTAĆ !
i wierzę, że mam to po prababci :)
obiecałam sobie, że kiedyś będę miała taką bibliotekę domową jaką miała właśnie Ona.
Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. szkoda że nie ma sniegu , oby w swieta się pokazal:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Krok do szczęścia" - przyjemna lektura, w sam raz na grudniowe wieczory z gorącą czekoladą albo ciepłą herbatką w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. także lubię książki Sparksa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam Sparksa jeszcze ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń