czwartek, 11 grudnia 2014

0408. Fotokalendarz. Dzień 11 - Kawa.

Czwartek. Dziś rozpoczęłam weekend !
3 godz. spania po pracy jak najbardziej. Padłam ! zmęczona byłam,
po 5/6-ciu godzinnym protokołowaniu konfrontacji w dwóch sprawach.
..już jutro wolne :) wyśpię się i w końcu pooglądam ulubiony program DDTVN.
 
Dzień 11 - kawa
Trafione. Kawę uwielbiam !
każdą i wszędzie. Niezależnie czy to Coffe heaven, Starbucks, CPN, Mc'donald, kawiarnia, restauracja czy domowa.
Swoją drogą dodaje mi siły :)
Piję tylko te z mlekiem, dlatego często mówię - że piję raczej mleko z kawą.
 
/bardzo lubię letnie-niedzielne wypady z mamą do cukierni przy ratuszu/
Pozdrawiam.
 


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Uuu kofeinowy głód ! tego jeszcze nie było ;D

      Usuń
  2. ja ostatnio przerzuciłam się na kakao z spienionym mlekiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam kawę, i tak jak Ty, bardziej mleko z kawą, niż kawę z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń