środa, 10 grudnia 2014

0407. Fotokalendarz. Dzień 10 - Mój dom.

Środa. Środek tygodnia ;)
i już jutro zaczynam weekend, ponieważ na piątek mam już zaplanowane wolne.
Tak się cieszę ! czas się wyspać przed następnym weekendem pracującym.
 
Dzień 10 - mój dom
ciężko dodać po prostu zdjęcie domu. Jakaś prywatność być musi ;)
Jednak doszłam do wniosku - że jest to takie moje światełko w tunelu !
w moim domu czuję się najlepiej, najbezpieczniej.. w towarzystwie rodziców i brata.
Mam też takie drugie miejsce, drugi dom.. Wyry. Moje dzieciństwo. Moja Prababcia.
Moje wszystko.
Powrót z najdalszej i najwspanialszej podróży - do mojego domu.
Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. I dobrze, warto chronić prywatnosć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie zilustrowane światełko w tunelu :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam do zabawy http://dolleyess.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuję za nominację ;)
      zabawę ogarnę zaraz po wyzwaniu. Pozdrawiam.

      Usuń