wtorek, 22 września 2015

0521. Wesele Asi i Kamila.

19 września 2015 r.
Ślub i wesele -Asi i Kamila..
wspaniały czas, wszystko wyszło tak perfekcyjnie !
przepiękna suknia i bukiet ślubny Asi,
taki dorosły w tej marynarce, a nadal mały ich Synek Szymon..
w tym wszystkim Oni najważniejsi :)
 
Piękna sala weselna (pod moim domem)
..zabawna orkiestra, wszyscy się bawili do białego rana,
i rzucanie podwiązką - złapałam ! taniec z Panem Młodym,
mnóstwo śmiechu i radości ;)
 
..niedziela -poprawiny. Nie poszłam -niestety. Żałuję.
Do późnej godziny słyszałam echo muzyki prosto z sali.
Jednak mam nadzieję, że koleżanka nie obrazi się, że nie było mnie na poprawinach
co o tym uważacie?
*wesele jest ważniejsze niż poprawiny ;p
 
Nogi bolą mnie do dziś. W folderze mnóstwo zdjęć i filmików.
Jedynie nie ma tego, gdzie złapałam podwiązkę.. Pani fotograf ma na pewno ;)
 

















Pozdrawiam ;)


4 komentarze:

  1. Mimo krążącej wśród opinii o weselach tandety, ja sama lubię tę aurę, podoba mi się, ze obecnie do wesel wplatane są elementy naturalności, a nie tak jak kiedyś te panny młode to jak takie lalki :) Ja sama w swoim weselu zmieniła bym wiele.. oj wiele...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wesela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że nie ma co się obrażać - najważniejsze, że byłaś w tym wyjątkowym dniu i to się liczy :)
    Uwielbiam wesela, te spojrzenia nowożeńców i całą otoczkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiet, wszystkiego dobrego dla nowożeńców:)

    OdpowiedzUsuń