wtorek, 1 grudnia 2020

0733. Blogmas dzień 1 - Małe przyjemności.

 Grudzień. Właśnie rozpoczął się miesiąc, który zaliczam do tych lepszych, przyjemniejszych :)
..tak, tak dlatego, że mikołajki, zima, święta i cała otoczka z tym związana.
Podobno jaki rok - takie święta - tak mówią, tak straszą.. ale, ale !? jak sobie zadbamy, tak mamy !
-------------------------------------------------

W tym roku, aby zrobić sobie małą przyjemność, aby jeszcze milej odliczać dni do Bożego Narodzenia
postanowiłam stworzyć swój Blogmas - swój tzn. wymyśliłam sobie tematy na każdy dzień.
Tematy do fotografii :) 

Dzień 1 - Małe przyjemności



..a żeby podtrzymać tradycję, którą w dzieciństwie zapoczątkowali moi Rodzice i Prababcia 
- w tym roku również zakupiłam kalendarz adwentowy z czekoladkami ! 
a więc poranki stały się piękniejsze ! * kawa + czekoladka przed wyjściem do pracy - to jest życie ! :) 
Dosłownie mała przyjemność każdego dnia.

Witaj Grudniu, bądź dla nas łaskawy .. i doprowadź nas do Świąt, które będą magiczne spędzone w gronie najbliższej rodziny.

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Kalendarze Adwentowe, to jedna z wielu rzeczy, które kojarzą mi się z grudniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarz adwentowy to fajny dodatek, muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał super, uwielbiam blogmasy :) Też zamierzam zrobić blogmas, bo to super rzecz. Miłego dnia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jeszcze kalendarza, może jeszcze kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zawsze jeszcze niedawno co roku miałam kalendarz z czekoladkami, ale niestety muszę z tej przyjemności zrezygnować, bo czekolada mi szkodzi :/
    Pozdrawiam!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń