wtorek, 8 grudnia 2020

0740. Blogmas dzień 8 - Rodzina.

 Wtorek. Dzisiejszy temat blogowej zabawy grudniowej to: rodzina.
Najbliższe osoby, są dla mnie najważniejsze ! mówię rodzina - myślę o rodzicach i Bracie. 
Tworzymy ją w czwórkę + nasz przyjaciel pies.
----------------------------
Z wiekiem wszystko doceniam jeszcze bardziej.. 
Jednak - zawsze będę pamiętać o mojej Prababci, która była i jest moim wzorem.
* za to, że mnie wychowała i wypracowała w nas wszystkich to, że pomagamy sobie nawzajem,
doceniamy każdą chwilę, szanujemy i jesteśmy dla siebie. Ukształtowała to w moich rodzicach, 
wujku i w nas - prawnukach. Była cudowna.

Teraz gdy nie mieszkam już w domu rodzinnym, wszystkie wartości, które przekazali mi moi rodzice doceniam jeszcze bardziej.
Szczerze? marzę o tym, aby w przyszłości tworzyć taką więź i rodzinę jaką Mateuszowi i mi stworzyli nasi rodzice. Za to im będę zawsze wdzięczna.

Rodzina to jest siła. Jest to jedno z moich ulubionych powiedzonek :) życiowe ? owszem.


Rok jest, jaki jest - ciężki i nikt nie powie, że nie.
..ale na szczęście się kończy ! przed nami jeszcze ostatnie dni grudnia, 
które niosą z sobą Boże Narodzenie i spotkanie przy wigilijnym stole.
Rodzinnie ! ..z najbliższą rodziną i to jest najważniejsze, że mamy siebie.

Pozdrawiam :)

3 komentarze: