czwartek, 3 grudnia 2020

0735. Blogmas dzień 3 - Moja praca.

 Czwartek. 
Temat dnia: Moja praca
W samo sedno, bo akurat w niej jestem. Gdzie pracuję? w przedszkolu :)

* tak, tak wydaje się - ale super ! praca z dziećmi, no w sumie jest super !!
..ale są też te gorsze dni. Siedzenie w hałasie.. i to prawda, że dzieci funkcjonują troszkę 
pod wpływem pogody.
Naszą malinkową grupę mamy UDANĄ. Same "Asy" :D 
Łobuzów nie brakuje ! mimo wszystko, urocze te dzieci.
* mimo, że bywają dni "ale mi się nie chce iść do tej pracy" to uśmiechy wynagradzają wszystko.



Ta praca jest ciekawe. Każdy dzień inny - bo nigdy nie wiemy w jakich humorach są "nasze" dzieci :)

* obecnie doczekałam się.. wytrwałam i pracuję w publicznym przedszkolu.
 Myślę, że ten rok da mi dużo..  wiele zobaczę, nauczę się. 
Jednak gdzieś w głębi mocno chcę.. w przyszłości być tym prawdziwym nauczycielem, 
którym teraz jestem troszkę.

Lubicie swoją pracę?

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Ja aktualnie się Kształcę, Ale pracowałam w wielu miejscach, zazwyczaj praca była znośna, ale nie tak, abym szła tam z entuzjazmem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to nie praca marzeń, ale najważniejsze że Ty jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca z dziećmi jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super!!! To nowa praca? Bo coś pamietam, ze byłaś w okresie szukania jej.
    Ja pracowałam w domu opieki, które według mnie było takim przedszkolem z DUŻYMI dziećmi :p Też bardzo mi się podobała i tęsknie za nią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak ! dobrze pamiętasz Kochana, nowa praca od września :)
      nowa.. wymarzona :)

      Usuń