piątek, 4 grudnia 2020

0736. Blogmas dzień 4 - Ulubione miejsce.

 Piątek. Ulubiony dzień tygodnia :)
..aż przyjemniej się wstaje wczesnym rankiem, gdy mroźno i ciemno za oknem,
ale ta myśl, że już piątek ! jest pocieszająca, bo przecież całe dwa dni weekendu.
----------------------------
Temat na dziś: Ulubione miejsce
Pierwsza myśl - dom rodzinny ! ..ale to jest tak bardzo oczywiste !
dom rodzinny, gdzie znajdują się moi rodzice.
* dodatkowo podpiąć mogę ulubiony Śląsk, gdzie się wychowałam, 
za co wdzięczna jestem głównie mojej Prababci i za to nieustannie ją kocham.

..przemyślałam i doszłam do wniosku, że w tym roku - w tym dziwnym i szybkim roku,
bardzo brakuje tych "małych" przyjemności, które cieszą oko..


Moje ulubione miejsce grudniowe to Jarmark świąteczny,
których obecnie brak. Taak, lampeczki cieszę, bo czekamy na nie cały rok.
* zapach grzanego wina, stoiska ze świątecznymi ozdóbkami,
ciepło strzelającego ogniska i kolędy w tle. To lubię.

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  2. Dom jest najważniejszy, jarmark niekoniecznie, i tak nic nie kupuję z ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię tę całą "atmosferę jarmarkową"- coś cudownego. Śmiejący się ludzie, wszędzie pełno radości:)

    OdpowiedzUsuń