środa, 2 grudnia 2020

0734. Blogmas dzień 2 - Kubek.

 Środa, drugi dzień Blogmas ! cudowny czas.
Dzisiejszy temat dnia - Kubek

Jestem pewna, że każdy/każda z nas ma swój ulubiony kubek !
szczerze mogłabym pokazać i powiedzieć, jak bardzo kolejny rok z rzędu 
zachwycam się kubkiem od Przyjaciółki, który kilka lat temu dostałam na urodziny..
i tak, tak jest to wymarzony, najprostszy kubek od Starbacks - codziennie z rana w moich rękach.


..ale, ale jest też drugi KUBEK, którym się zachwycam
z którego kawa jakoś tak inaczej smakuje.
Piękny i duży, a to najważniejsze :)

* ciepła kawa + dobry smakołyk to idealne połączenie na grudniowe popołudnia. 
Czas po pracy, jest tak bardzo cudowny i doceniany.
------------------
Co najczęściej macie w swoich kubkach,
kawa, herbata czy inne?

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Great post!Love that you're doing blogmas as well!I have my favorite mug and it's so old...but I love it so much <3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie herbata, za kawą nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ciągle herbatę w kubku i raz dziennie kawę :p

    OdpowiedzUsuń