środa, 5 września 2012

0176. Pastelowe kwiaty.

Kilka zdjęć pasteli, plus fotografie letnich kwiatów :)
Tak, to lubię zdecydowanie najbardziej.

Tak mnie nakręciły lekcje roślin ozdobnych, zdjęcia które oglądaliśmy... 
piękne ogrody, okienne ozdoby i przydomowe donice, ławki czy podobne dodatki ;)
marzy mi się takie cudowne miejsce, podobne jak w tamtej części kraju.

..dzisiaj nad ranem na świat przyszła moja kuzynka,
której mam zostać chrzestną !
wieczorem wybieram się odwiedzić maleństwo, rzecz jasna
-trzeba zrobić kilka pierwszych zdjęć.






 

16 komentarzy:

  1. Aha , bo na studiach na architekturze b. trudno , moja kuzynka studiuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kwiaty, a maleństwo zapewne urocze;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje przyszla chrzestna mamo:))

    OdpowiedzUsuń
  4. kwiaty wyszly elektryzujaco:P
    ........czekam na mala sesyjke malenstwa:*

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak będzie miała kuzyneczka na imię? :)
    Czekamy na nową pracę tymi pastelami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i kolorowo - niech taki będzie świat dla świeżo przybyłego człowieczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kolory:))))Gratuluję chrześnicy:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję chrześnicy :)
    Porób maleństwu piękne zdjęcia, bo to niesamowita pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie mogłabym nie zrobić zdjęć Lenie ;p teraz poluję na jakiś ładny album !

      Usuń
  9. Kolory super :) i gratulacje z okazji bycia mamą chrzestną :)))

    OdpowiedzUsuń