sobota, 15 września 2012

0181. Zakątek ogrodu.

Lubię dzień zaraz po deszczu, jest tak świeżo i jasno.
Jasno - bo świeżo ;) wszystko pięknie wybrudzone z ziemi.
..Posadziłam dzisiaj wszystkie wrzosy i oby im się zdrowo rosło,
a przy okazji wyniosłam na ogródek moje kabaczki, które miały być użyte specjalnie 
do jesiennych kompozycji w szkole. 
Niestety wszystko przebiło naszą klasę i tak też robiliśmy teorię florystyki
..a może i stety ;) bo oglądaliśmy wspaniały film o układaniu bukietów i o tworzeniu kompozycji w szkle ;)









18 komentarzy:

  1. A zobaczymy jakieś kompozycje Twojego działa w szkle? Jestem ciekawa jak to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! dziękuję za udział w moim candy :))) szczęścia życzę!
    pozdrawiam,
    monika
    koralikimoniki.blogspot.com
    ps.
    świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie(dziękuję) przyda się :) jeszcze nigdy nie wygrałam w candy.

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuć już jesień...jak ja nie lubie tej pory roku...tej i następnej...chociaż bez wątpienia swoje uroki ma:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kabaczki! :)
    Ja ze swoich zrobiłam leczo, część zamarynowałam, zrobiłam placuszki, a jeszcze kilka widzę, że na grządce zostało :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kadry. Aż żal tego odchodzącego lata.

    OdpowiedzUsuń
  7. ogród to najwspanialsze co można mieć. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń