wtorek, 11 września 2012

0179. Zaciekawiło mnie to..

Odkąd pamiętam, za takimi roślinnymi wyczynami
głowa chodziła mi w tą i w tamtą stronę, krzyczałam i tupałam nogą
że takiego 'łabudzia' czyt. łabędzia, słonia czy pawia chcę mieć na ogródku.
Zawsze piszczałam, że chcę mieć tu zdjęcie ;) i tak też wujek 'drzewo'
robił zdjęcia małemu czortowi w drodze do zoo.

Tak też powstała pamiątka w te wakacje, wybraliśmy się do Chorzowskiego zoo
i przechodziliśmy przez piękne rozarium, które mnie zachwyciło !
chciałabym tam spędzić więcej czasu :)

 Zaciekawiła mnie dość bajeczna droga do zoo ;)
wspaniałe postacie z bajek i to stworzone z roślin. Coś wspaniałego.


..tu już w rozarium..



24 komentarze:

  1. Pergola z drutów wygląda trochę jak światło wprawione w ruch i robione na długim czasie naświetlania :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto się wybrać do tego zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIEKUJE!!!!jak milo widziec stare katy:Ptez jezdzilam do chorzowa do zoo i do wesolego miasteczka!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie dziwię, że tupałaś, bo słonik piekny!!! fantastyczne miejsce;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te zwierzęta z roślin. w pierwszej chwili myślałam że to będą takie cięte z iglaków a tutaj widzę, że są zrobione z kilku roślin :) bardzo fajnie wyglądają, faktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, dawno nie byłam. ostatnio chyba za dzieciaka z rodzicami, a to w końcu całkiem blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale stwory ! to musi byc ciekawe miesjce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie bylam w Zoo, ale tymi zdjeciami narobilas mi ochoty.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie miejsca jak zoo ;_) Kocham zwierzęta !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny słonik. Też bym się nie oparła sfotografowaniu go :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, świetny pomysł z tymi kwiatowymi zwierzakami. Pewnie przy stworzeniu ich jest sporo pracy - ale jaki efekt :))

    Pozdrawiam gorąco,
    Najbarwniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka droga może wystarczyć za całą atrakcję, nieźle to wymyślili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie, że tak blisko są tak wspaniałe miejsca.

    OdpowiedzUsuń