sobota, 29 września 2012

0184. Jak na balu barw.

Lubię rano wstać pełna optymizmu ;)
mimo, że za oknem - zero słońca.

Tyle już rzeczy od rana zrobiłam, aż miło.
Pokój ogarnięty i mamę wyręczyłam -oby wróciła do zdrowia ;* 
..za szkołę się wzięłam i za.. projekty które trzeba oddać w poniedziałek [?]

Jestem po salonie maturzystów.
Przyznam, że będzie strasznie ciężko z tym zdaniem matury.
Będę się starać ;/ chociaż wiadomo że w jeden rok nie nadrobię wszystkiego.
-chciałabym później iść w kierunku; architektura wnętrz, fotografia 
czy florystyka - o której nic nie wiem :( bo nie było prezentacji.





życzę Wam miłego popołudnia tej soboty ;)
macie jakieś specjalne plany ?
Ja wybieram się na zakupy do nowego centrum handlowego! 

27 komentarzy:

  1. A wiesz, że ja też w maturalnej miałam w planach architekturę wnętrz, potem jednak wybrałam psychologię:). Moniś super zakupowa sobota Ci się szykuje:)Napisz co upolowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie upolowałam, mimo że nowe centrum robi wrażenie :)

      Usuń
  2. Świetne kierunki bierzesz pod uwagę, moim zdaniem bardzo przyszłościowe,szkoda że nie byłam taka mądra kilka lat temu;)
    Udanego dnia;*

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie swietne kolorki...:) a u mnie dla odmiany slonce:)
    florystyka...swietny kierunek, tym bardziej architektura wnetrz,..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej czesc :Pfajnie Cie widziec:*..............my tez bylismy dzisiaj w centrum handlowym,ale ja juz nic nie kupowalam haaa po wczorajszym do konca roku juz chba nic nie kupie:P...............udanego buszowania po centrum:P:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to wcześniej miałaś udane zakupy, ja niestety nic nie wybrałam dla siebie :(

      Usuń
  5. ale kolorowo i optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuleczki wspaniałe :) taka paleta barw nastraja optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No z całą pewnością bedzie dobrze z tą maturą. Nie taki diabeł straszny! Mi w tym roku minęło 10lecie maturalne hehe, jakie to były błogie czasy.

    Powodzenia w wyborze kierunku! Dziś też bym inaczej wybrała- architekturę wnętrz pewnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..ciężko będzie, po tym co widziałam na salonie maturzystów.

      Usuń
  8. Matura nie taka straszna... :) Powodzenia życzę i trafnego wyboru kierunku studiów.
    Ściskam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Matura - piękny wiek Kochana, najfajniejsze czasy .... oj rozmarzyłam się ...
    Fajne kierunki, życzę powodzenia :)
    Zakupy powiadasz .... ;)
    Miłego sobotniego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  10. mhmmm zakupy ♥ :D

    a co do planów, to jestem, najbardziej za fotografią i arch wnętrz, dają duże szanse rozwoju. .:) i nie ukrywam ze moje serducho bardziej się składnia ku architekturze, ale fotografia to też całkiem fajna sprawa ;)

    pozdrowionka ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie były takie fajne te zakupy. Wiesz, podziwiam Cię i zazdroszczę takich studiów, że już jesteś na II roku ;)

      Usuń
  11. Moniko, niestety florystyka kilka lat temu była najmłodszym zawodem w Polsce i do tej pory dzieje się tak ,że jesteśmy zrównywani do rangi ogrodników (?). brakuje informacji , brakuje świadomości..ech...

    Nie taki diabeł straszny, zobaczysz po maturze sama będziesz wyśmiewać własne obawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to żadna obraza być zrównanym z ogrodnikami ;) również zaszczyt, a ludzi którzy nie potrafią dostrzec różnić bardzo mi żal.

      Usuń
  12. Też kiedyś myślałam o fotografii, ale dziennie jest tylko niestety na kilku wydziałach - na Łódzkiej Filmówce i w Katowicach na wydziale radia i telewizji. Baaaardzo trudno się dostać, niestety. Natomiast jest całe mnóstwo szkół policealnych z fotografii, natomiast często ich poziom pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówisz, mało oddziałów. Chociaż taka szkoła policealna też jest ciekawa ;)

      Usuń
  13. Pięęękne zdjęcia!! Wybierz fotografię ;)))
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń