niedziela, 9 września 2012

0178. Ogrodowe dumy.

To jest w tym wszystkim najlepsze, możemy je podziwiać 
i cieszyć oko każdym gatunkiem rosnącym w ogródku,
szczególnie latem, późnym latem czy jesienią.
Niektóre gatunki już za nami, ale za to mnóstwo innych dopiero otworzy swoje pączki ;)
Więc czekamy z niecierpliwością.

..odpustowy dzień w mieście,
czekam na ulubionego wujka ;)
a ciocia  - przywiezie podobno całą siatkę 
potrzebnych mi do szkoły cukini !









Zostałam obdarowana przez Martę takim oto wyróżnieniem;
..piękną odznakę przekazuję dalej:
*Eewelin (blog)
*magdalenia (blog)
*olka (blog)
*wygnanko (blog)
*Joanna (blog)
*lawendowa panna (blog)
*Manitou (blog)

30 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję...nie wiem co powiedzieć. Miło mi bardzo :) Zawsze cieszy takie wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że trafiłam z obdarowaniem ;)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia i kwiaty na nich ...
    cukinia - moje ulubione warzywko - dodaję do wszystkiego ;)))
    Buziaki niedzielne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie cukinia to tylko jako ozdoba, chociaż nie powiem - smakołyki z niej przygotowane przez innych, uwielbiam. :)

      Usuń
  3. ach jak zrobilo sie pachnaco i pieknie:*
    .......dziekuje kochana:**taka niespodzianka dla mnie bardzo sie ciesze:P jutro pochwale sie na blogu:P:*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kwiaty :) dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :) gratuluję również wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to dobrze mieć taki ogród pełen kwiatów:) Dziękuję za wyróżnienie, to bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne kwiaty, ogród dzięki nim zapewne jest wspaniały;)
    Gratuluje wyróznienia;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały, kolorowy i optymistycznie nastawia każdego poranka ;)

      Usuń
  7. No i niech mi ktoś powie że jesień idzie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie czy również mam wyróżnić inne "moje" blogi???

    Niech zgadnę będą fajne zdjęcia -cukinii :))))
    Kiedyś pytałaś o wrzosy Wczoraj Pani w kwiaciarni mi powiedziała,że muszą mieć mokrą ziemię....więc ja mojego cały czas podlewam pewnie mi zdechnie bo go "przedobrze"hihi...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jeżeli tylko chcesz kogoś wyróżnić to owszem możesz ;) decyzja należy do Ciebie.

      Będą napewno ;)

      Usuń
  9. Dziękuję, jak miło i radośnie:))))) A to niespodzianka!

    Śliczne zdjęcia i jak kolorowo i pachnąco, prawdziwy zdjęciowy bukiecik:)))
    Pozdrawiam na dobry wieczorek:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne kadry z ogrodu! U nas głównie żółć i pomarańcz.
    Moniko Droga, dziękuję Ci za Twoje słowa uznania i komentarze ale nie przyjmuję wyróżnień. Mam nadzieję, że się nie gniewasz i jeszcze raz z całego serducha dzięki:)
    pozdrowienia ciepłe ślę,

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach,..jak błogo...czuć letni czas jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a co z tych cukinii powstanie? :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..tego nie wie nikt ;D okaże się w piątek w szkole ;)

      Usuń
  13. Moniko, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie :-) Jest mi niezmiernie miło.
    Ja chciałabym wyróżnić wszystkie blogi, które mam w zakładce "Polecam". Twoj blog również należy do moich ulubionych.
    Serdecznie pozdrawia i jeszcze raz bardzo dziękuję.
    P.S. Cudowne kwiatowe zdjęcia! To dopiero jest nagroda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że przyjełaś wyróżnienie ;) i tym samym dziękuję.

      Usuń