czwartek, 20 września 2012

0182. Porcja codzienności.

Nie ogarniam, dosłownie. Dni są za krótkie, brakuje mi czasu ;p
no przecież jak to możliwe, że wychodząc do szkoły na godz. 8 - wracam około godz. 15
zanim coś się zrobi, to jest już ciemno... a przecież codziennie łamie mnie spanie, 
i tak też dzisiaj przespałam serial, który głównie oglądam z panem G. ;)
..i jak to możliwe, że chodzę na wszystkie lekcje, a w dzienniku nieobecność ? ;>

Szkoła. Taki jest powód mojej nieobecności tutaj. 
Folderów ze zdjęciami przybywa, obiecany album dla Leny - zrobiłam ;)
a jutro.. jutro na praktyce będziemy uczyć się robić bransoletki ze sznurka woskowanego.
I bardzo się z tego cieszę, lubię te skromne ozdoby ! a nawet uwielbiam, tyle tylko
-że ani jednej takiej nie mam :(
.. może się to zmieni ?! właśnie jutro.

A jak jest u Was z takimi robótkami ? :)

23 komentarze:

  1. Na ciekawą lekcję się dzisiaj zanosi:)) Czekam zatem na zdjęcie plastycznej robótki:))))
    Uwielbiam takie twórcze prace, chociaż u mnie przeważnie efekt daleki od oczekiwanego, ale radocha z tego jest niemała:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolek alpejski?sliczny..............ja mam dwie lewe raczki ,zadna robotka mi nie wychodzi,jedynie szermierka szydelkiem:P...............czekam na twoja bransoletke:Pbuzinie dla Ciebie:***

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie dlatego nie cierpię jesieni i zimy...uciekające dni;(
    U mnie szydło rozgrzane do czerwoności;)
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj masz racje, dni są zbyt krótkie, czas ucieka i ucieka niemiłosiernie :)
    Zdjęcie bransoletki chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie fajne lekcje macie? Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wszystko leży...Wiki zrobiła się tak absorbującym dzieckiem ze czasami nie wyrabiam...a bo to obiat, bo prasowanie, to ogarnąć trochę...a wieczorem tylko mam ochotę poleżeć...twórczo nic a nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale masz talent więc czekaj, czekaj chwila moment - Wika podrośnie sama będzie wołać 'mamo, może dzisiaj jakiaś twórczość?;D'

      Usuń
  7. świetny kwiatek ♥
    mam taki sam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie nadaję się do żadnego diy , nic mi nigdy nie wychodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa z tymi bransoletkami...
    Ja tez lubie sobie podlubac czasami, wychodza rozne ciekawe i mniej ciekawe rzeczy (za wyjatkiem szydelka i drutow - do tego sie nie zabieram:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z chęcią bym się zabrała ale po prostu nie umiem robić na szydełku :(

      Usuń
  10. Oj tak czas, czas i jeszcze raz czas płata figle, biegnie a my wraz z nim.
    Długie wieczory, chłodne dni... Jesień..,
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak czas, czas i jeszcze raz czas płata figle, biegnie a my wraz z nim.
    Długie wieczory, chłodne dni... Jesień..,
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. o u mnie tez kwitnie właśnie! :)
    tych uciekających dni też się obawiam, bo od października wracam do pracy po 3 latach nieobecności...

    OdpowiedzUsuń