poniedziałek, 11 maja 2015

0471. Kraków.

W minioną niedzielę byłam w Krakowie !
rodzinne, bo na Komunii Franka o czym wspomniałam ostatnio..
 
*pogoda dopisała nam bardzo ;)
..ponieważ zawsze będąc w Krakowie u Cioci -na wakacjach, w weekend
czy w inne dni zawsze jest ponuro i pada deszcz chociaż przez jeden dzień..
tamtym razem się udało :)
-piękne słońce, mnóstwo turystów i pełen optymizm..
 
* spacerkiem z nad Wisły, przemierzając piękne ulice Krakowa,
trafiliśmy do punktu głównego.. a tym razem --- :)













..tym sposobem dotarliśmy na rynek główny ;)
-następny wpis właśnie prosto z tego miejsca.
 
Pozdrawiam.


10 komentarzy:

  1. Kraków jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno temu byłam w Krakowie i już nie pamiętam jak tam jest...a z tego co widzę, to jest pięknie! Szczególnie urzekło mnie drugie zdjęcie.

    Ale albo masz brudny obiektyw, albo matrycę, bo na zdjęciach widać plamy. Na szczęście to nieduży problem i łatwy do usunięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam brudny obiektyw, tylko niestety - dopiero po wykonaniu zdjęć dowiedziałam się o tym.

      Usuń
  3. Bardzo lubię Kraków. Cieszę się, że mam do niego stosunkowo blisko i mogę dość często tam wpadać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym jechać do Krakowa :) Ładne zdjęcia! :)
    Paczix Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. jejjju dawno już nie byłam w Krakowie a to takie cudne miasto! piękne zdjęcia, szczególnie mnie zauroczył ten rower z kwiatami <33

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjecia sa bardzo ladne. dwa lata mieszkalam w Krakowie i teraz patrzac na te wszystkie piekne miejsca nabrala mnie taka tesknota! Musze odwiedzic ukochane miasto))))

    OdpowiedzUsuń