niedziela, 31 maja 2015

0480. Przyjęcie urodzinowe.

16 maja 2015 r. sobota !
..ta wyszło, że każdy weekend majowy w tym roku spędzałam w gronie rodziny
same imprezy ;)
Tamtej słonecznej i ciepłej soboty odbyło się przyjęcie urodzinowe
mojego Kuzyna ! wyjątkowe bo z okazji 18-tych urodzin ;)
 
Impreza odbyła się w jednej z restauracji w moim mieście,
jednak żałujemy -że rodzice Mariusza nie zorganizowali tej imprezy u siebie
na ogródku (tam imprezy są najlepsze) lub na sali ich wioski ;p
 
* nie było tańców do białego rana, tak jak np. było u mnie !
żałowali właśnie, że imprezy nie zorganizowali w Atmosferze..
ale nadrobimy ;)
 
..a było mniej więcej tak..










Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. widzę, że impreza była bardzo udana :)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah 18 urodziny są najlepsze! A przede mną niedługo 21..Jak ten czas szybko leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pozytywne zdjecia
    http://panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby 18 - nastkę miałam rok temu, a wydaje się jakby to było wieki temu. Fajne, ciepłe ujęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, ja już swoich 18 urodzin nie pamiętam.:-) czekam, aż moja młoda będzie miała swoje 18 urodziny, zostało do nich tylko 17,5 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osiemnastka, kiedy to było? Zaraz będę odliczać do dwudziestych drugich urodzin. Jejku, ależ czas leci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha imprezki rodzinne <3
    Ostatnie zdjęcie bardzo ładne, szczególnie ta wieża :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń