piątek, 15 maja 2015

0473. Konwalie i Bez.

Uwielbiam Maj -zawsze kojarzy mi się z Konwaliami,
kwiaty uwielbiane przez moją Prababcię !
..kojarzą mi się również z okresem komunijnym,
pamiętam -moje przyjęcie I Komunii, gdzie stół w restauracji
był przystrojony właśnie bukietami pięknie pachnących Konwalii..
 
Bez ! to następne pięknie pachnące -białe lub fioletowe kwiaty ! :)
*i w tym roku nie udało mi się złapać w kadr pięknej ściany z Bzu
u wujka... może na drugi rok
(wszystko przez co weekendowe imprezy rodzinne) ;)
 
..brakuje też czasu na spacery po lesie,
rodzinne wypady -a główna atrakcja to Konwalie,
które są pod ochroną! :)






Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Uwielbiam bez, zwłaszcza ten ciemno fioletowy *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach bzu! Ten fioletowy, mam u siebie w ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w ogrodzie rośnie i to i to:) a bez uwielbiam i mam go pełno w domku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam konwalie i bez.;) Mam nadzieję,że też jutro sfotografuję bez, bo na konwalie nie mam co liczyć.:P Chyba,że zrobię sobie wycieczkę do lasu.:D
    http://smallredcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń