sobota, 5 grudnia 2020

0737. Blogmas dzień 5 - Czytam.

 Sobota. Wyczekany weekend ! niech trwa... :)
..a że sobota - to czas wysprzątać mieszkanie, wypić dobrą kawę 
i zaplanować kilka najbliższych dni w kalendarzu. Czas odpocząć.
---------------------

Dzisiejszy temat to: Czytam
Ah.. czytam, bo lubię. Dobry nawyk - uważam, że nabyłam go przez dzieciństwo 
spędzone z moją Prababcią, która książki czytała w każdej wolnej chwili.
* dobrze jest widzieć dorosłego najbliższego z książką od najmłodszych lat.

Lubię, gdy w ciągu tygodnia po pracy przychodzi wieczór, wszystko jest już ogarnięte
i mogę położyć się do łóżka. Zaświecić lampkę i sięgnąć po książkę.
To jest dla mnie prawdziwy relaks. Przenoszę się w inny świat :)

A wiecie co lubię najbardziej? to uczucie, że czytam, czytam i chcę czytać dalej ! 
jak najwięcej stron. Ta ciekawość co będzie później..

--------------------
Książki Nicholasa Sparksa, Kasi Tusk, Magdaleny Kordel oraz Musso.
Na tą chwilę zajmują połowę regału :) 

Obecnie czytam..


O książce słów kilka mogę zdradzić w najbliższej przyszłości.
Na chwilę obecną uważam, że warto sięgnąć po ten egzemplarz. 

A Wy czytacie? coś polecacie?
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Po zakończeniu studiów, gdy zaczęłam mieć więcej wolnego czasu, ponownie zaczęłam więcej czytać. Obecnie zagłebiam się w książce o tematyce około świątecznej, ale najbardziej lubię powieści o bajkowej tematyce np. autorstwa Katherine Arden. Dla rozluźnienia nierzadko sięgam też po młodzieżówki :)

    OdpowiedzUsuń