wtorek, 29 grudnia 2020

0755. Nasze święta.

 Święta, święta i po świętach !
- musiałam, żeby tradycji stało się za dość.
-----------------------------------
Jaki rok takie święta ? niekoniecznie.
Zdecydowanie mogę stwierdzić, że to były nasze ! bardzo rodzinne święta..
mimo tego, co dzieje się w obecnych czasach.

Cztery szczęśliwe dni spędziłam w domu rodzinnym ! co było cudowne.
Z rodzicami, bratem i naszym czworonożnym rudzielcem :)

* przygotowania zaczęłyśmy z Mamą późnym wieczorem od stroików na groby naszych najbliższych,
dzień wigilijny od odwiedzenia ich na cmentarzu, później już tylko sprawy kuchenne.
Do wigilijnej kolacji zasiedliśmy w naszym skromnym gronie, co było piękne i tradycyjne !
* kolędowania nie było końca :)

Uwielbiam też śniadania w pierwszy dzień świąt, kiedy elegancko ubrani z uśmiechem na twarzy
spotykamy się naszą czwórką :) 
-----------------------------------------
Czego brakowało mi w te święta?
* Wujka J. - jako iż jest najstarszą osobą w naszej rodzinie,
co roku spotykaliśmy się u Wujka w dość dużym gronie.
Bywało głośno, radośnie i chaotycznie - ale trzeba rozruszać towarzystwo,
aby było co wspominać.
No niestety, w tym roku mogliśmy jedynie złożyć sobie świąteczne życzenia przez telefon
- nie zapominając o tym, aby pożyczyć zdrowia i tego, 
abyśmy spotkali się przy wigilijnym stole za rok !

Co było dla mnie najpiękniejsze ?
..to, że ciepło rodzinne, które co roku gwarantują nam nasi rodzice było !
to, że nasza rodzina, jest nieustannie naszą czteroosobową rodziną + pies.
..to, że mimo ciężkich czasów jakie mamy na świecie 
- przeżyliśmy okres świąt najlepiej jak tylko potrafimy !
..za ciepło i miłość jaką dają nam odczuć i obdarzamy tym siebie nawzajem. 
Za to, że byliśmy wszyscy w zdrowiu ! :)








* scenariusz po świętach - był nieprzewidywalny !
wróciliśmy do Opola w niedzielę i ten wieczór zmienił końcówkę tego roku :)
..o tym w następnym wpisie.

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Ja jestem zadowolona z tegorocznych Świąt:) Mam nadzieję, że Sylwester mimo obostrzeń będzie równie udany jak tegoroczna Wigilia:) Widzę, że zrobiłaś zdjęcie na naszym pięknie przystrojonym mostku:)

    OdpowiedzUsuń