niedziela, 13 grudnia 2020

0745. Blogmas dzień 13 - Ciepłe akcesoria.

 Niedziela. Grudniowe, weekendowe poranki są bardzo przyjemne :)
..kiedy za oknem zimno - mimo, że temperatura wskazuje temperaturę na plusie,
to miło jest snuć się po mieszkaniu w piżamie bez żadnej spiny czasowej.
---------------------------

Temat na dziś: Ciepłe akcesoria
I w tym momencie marzę o śniegu za oknem !

..mogłabym wspomnieć o ulubionych rękawiczkach, butach..
ale w tym roku mam coś wyjątkowego
* nie lubię czapek, więc dostałam bardzo praktyczny i trafiony prezent od zdolnej mamy M.
która opaski zrobiła sama.


Z tymi opaskami polubiłam się od pierwszego wejrzenia ! 
hit jest taki, że każda z nich pasuje do moich zimowych kurtek.
Ciepło w uszy, czoło.. czego chcieć więcej? :)

Zdecydowanie są to moje ulubione akcesoria tej zimy.
Macie takie "przydasie" ?

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Aaa, opaski to cudowna sprawa! Dla tych co nie lubią się z czapkami- idealna. Ostatnio na naszym kursie dostaliśmy takie od Pani, która robi na drutach. Tzn ja nie zdążyłam, a bardzo chciałam!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i do tego ręcznie robione :) Moje ciepłe akcesoria to czapka, rękawiczki i szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wyobrażam sobie zimy bez wielkich, ciepłych rękawiczek 😊 Swoją drogą, też marzę o śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te opaski 😍 ja w tym roku pokochałam wszelkie opaski i czapki, lubię jak jest mi ciepło;)

    OdpowiedzUsuń