poniedziałek, 21 grudnia 2020

0752. Blogmas dzień 21 - Zima.

 Poniedziałek ! zdecydowanie mogę powiedzieć, że jestem z tych osób,
które nie lubią poniedziałków ale..
3 dni pracy i 11 dni wolnego :) to jest życie.
Czas zacisnąć zęby i lecieć z tym tygodniem !
..bo za rogiem już ŚWIĘTA :)
-------------------------------

Temat na dziś: Zima
Koniec grudnia, coraz bliżej święta a co mogę powiedzieć w temacie dzisiejszej zabawy
 ..  zimy nie ma !
Gdzie te czasy - kiedy lepiliśmy bałwana, budowaliśmy iglo,
tworzyliśmy skocznie z tarasu prosto do zamarzniętego oczka wodnego w ogródku !
rzeźbiliśmy anioły i te przemoczone ubrania, kiedy w czasach szkoły podstawowej
wracało się do domu 2 godz. ponieważ toczyła się wojna na śnieżki po lekcjach.
Dobrze, że mogę jeszcze wspominać taką zimę !


* Marzy mi się jeszcze taka zima, aby śnieg skrzypiał pod butami !

Gdzie ta prawdziwa zima??
Obstawiamy, czy będzie śnieg na święta czy nie ?

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Ja też z tych osób jestem co wspominają takie zimy. Ja pamiętam jeszcze drogi jak tunele śnieżne, tyle było śniegu.

    OdpowiedzUsuń