czwartek, 31 grudnia 2020

0756. Zaręczyliśmy się !

 Pozytywnie kończąc ten dość dziwny rok, 
chciałabym utrwalić ważną dla mnie / dla nas chwile..

chwila, dzień, a nawet moment !
* dla mnie wyjątkowa sytuacja, dla M. ułamek sekund, który podobno trwał wieczność ;)


..a było to dokładnie tak..
* po świętach. Wróciliśmy od moich rodziców do Opola,
rozpakowaliśmy się.. odpoczęliśmy i M pyta: "idziemy na spacer?"
Ja: "..troszkę mi się nie chce, poza tym mocno wieje.. ale jednak możemy się przejść"
M: "to idę się przebrać"
Ja: "a mogę iść taka nieogarnięta.. tylko się przebiorę w cieplejszy sweter !"

* wygodne buty, jeansy, najcieplejszy - ale też jeden z ulubionych swetrów, 
zimowa czapka ! ..i bez makijażu :)

Wyszliśmy. Przeszliśmy Opolski rynek oglądając wszystkie ładnie oświetlone miejsca,
mijaliśmy całe mnóstwo ludzi, przeszliśmy przez wszystkie lubiane przez nas miejsca.
Było miło i rozmów nie było końca :)

* doszliśmy nad Odrę, na "naszą" ławeczkę, gdzie zawsze latem wieczorami,
siedzimy i patrzymy na zachód słońca. Lubimy to miejsce.

27.12.2020 r. "nasza" ławeczka, stała się dla nas wyjątkowym miejscem !


Były to dla mnie ukłamki sekund
..w tym wszystkim pamiętam klęczącego M. mnóstwo radości, łzy i uśmiech.
Było ciemno, więc nawet nie widziałam pierścionka, dopiero później
przy świetle latarni zobaczyłam jak wygląda na mojej ręce :)

* magiczna chwila ! ..nie do opisania. Tyle emocji..


Były to dla mnie bardzo zaskakujące oświadczyny. 
Nie spodziewałam się zupełnie ! nie poznałam też nic planowanego przez M.
..a podobno nosił się z pierścionkiem kilka dni, ale nie było dobrego momentu :D
te chłopy ! ..

* reakcje naszych najbliższych też były zaskakujące ale miłe ! :)
niech ten czas zostanie w naszej pamięci na dłuuuugo, długo.


Opisałam to co chciałam. Zapamiętam ten wyjątkowy wieczór na pewno ! :)
* cieszę się, że było to dla mnie ogromne zaskoczenie.

Pierścionek pasuje idealnie. Bardzo mi się podoba.
Cieszę się, że tak możemy zakończyć ten rok, który dał nam wszystkim wiele do myślenia.
Mimo trudności, daliśmy radę i przetrwaliśmy te ciężkie miesiące. 

Oby nowy rok przyniósł nieco lepsze dni, tygodnie, miesiące !
Wszystkiego najlepszego na NOWY ROK ! 

Pozdrawiam :)




2 komentarze:

  1. Gratulacje! ♥ Takie chwile są najpiękniejsze w życiu

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jak cudownie! Jak dla mnie lepszych zaręczyn nie można sobie wymarzyć, wasze miejsce, tylko wasza chwila, bez niepotrzebnej pompy. Gratuluję i dużo miłości!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń