czwartek, 17 grudnia 2020

0748. Blogmas dzień 17 - Czerwony.

 Czwartek. Czujecie już zbliżający się weekend?

Temat na dziś: Czerwony

* jeden z kolorów, które mocno kojarzą mi się ze świętami.
Jest to kolor ubrania mikołaja, gwiazdy betlejemskiej,
kolor miłości, bombek i lampek choinkowych.
Dla każdego, coś miłego - jak kto woli :)

Piękne wspomnienia z dzieciństwa,
kiedy zazwyczaj nasza żywa choinka była ozdobiona na kolor czerwony.


Czy są jeszcze osoby, które jako kolor przewodni świąt wybierają czerwony ?

Obecnie widać, iż większość wnętrz bazuje na kolorach stonowanych,
złoto, srebro, biel. W internecie w tym sezonie widać też kolor butelkowej zieleni.

Jaki jest u Was przewodni kolor ?

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Ja! Ja! Moja choinka jest zloto czerwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja choinka jest również czerono-złota! :)
    Bardzo lubię też w okresie świąt malować usta czerwoną szminką :D Nie wiem dlaczeg, kojarzy mi się to z grudniem i tym pięknych okresem <3

    OdpowiedzUsuń