poniedziałek, 14 grudnia 2020

0746. Blogmas dzień 14 - Moja pasja.

 Poniedziałek ! ..to jest ten dzień, kiedy budzik z rana to najgorszy wróg człowieka.
Dlaczego szybko co dobre szybko się kończy
* a czy wierzycie w to, że jaki poniedziałek - taki cały tydzień ?
--------------------

..umilmy sobie ten dzień i temat na dziś: Moja pasja
* f o t o g r a f i a ! mogę to zdecydowanie i głośno wykrzyczeć !
w sumie każdy z moich najbliższych może to stwierdzić.
Gdzie nie pójdę, tam na pewno zrobię zdjęcie..
Lubię robić zdjęcia. Jestem samoukiem i łapię chwile wtedy, kiedy perspektywa i moment,
uważam za ten jedyny, wyjątkowy i niepowtarzalny.
Jestem zdania, że zdjęcia niepozowane są najlepsze
Uwielbiam zdjęcia detali. Zdjęcia kwiatów, jedzenia i .. rodziny.


Fotografia to moja pasja, która trwa już ponad 10 lat.
Skąd się wzięła ? z Wyr. Z ogrodu pełnego kwiatów,
kiedy zaczęłam uwieczniać je na zdjęciach - jak pięknie kwitną.. 

i tak też do chwili obecnej prowadzę tego bloga już 9 lat :)

---------------------------------------------

Człowiek, który ma pasję jest bardziej szczęśliwy, spełniony i ciekawy.

Fotografia to dla mnie tworzenie wspomnień, których nikt nie może nam odebrać.
Pamiątka na przyszłość. Warto jest łapać chwile swoim okiem :)

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Wspólnie dzielę z Tobą tą pasję ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest mieć swoją pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow 9 lat blogowania to super wynik :) Dobrze jest mieć pasję. Ja zaczęłam od niedawna prowadzić bloga i Instagram i daje mi to dużo, nawet psychicznie człowiek czuję się bardziej dowartościowany, bo właśnie ma jakąś pasję, może się dzielić z innymi swoimi myślami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. 9 lat to naprawdę długo! Życzę Ci kolejnych 9 i więcej <333

    OdpowiedzUsuń