środa, 9 grudnia 2020

0741. Blogmas dzień 9 - Relaks.

  Środa. Najcięższy dzień tygodnia
..ale podobno, gdy minie środa - to już poleci z górki :) i tego się trzymam.
----------------
Dzisiejszy temat: Relaks
Zwyczajnie czas dla mnie - taki mój jakkolwiek źle to zabrzmi. 
Na pierwszą myśl relaks kojarzy mi się z wieczorną porą, kiedy jestem już bez makijażu,
w piżamie - wszystko mam przyszykowane na dzień następny.

Jest to czas kiedy mogę porobić "swoje rzeczy" ..
rzeczy, które mnie relaksują. Coś, co lubię, np. poogarniać zdjęcia, filmy na yt, blogi.
Relaks to dla mnie czytanie książki wieczorną porą i ciepła herbata. 
Dodać mogę, że relaks to również wspólny nasz czas weekendowy M&M, kiedy możemy zrobić popcorn,
włączyć Netflix'a i otworzyć cydr. :)

Co najważniejsze w tym wszystkim?
* płomyk świecy zapachowej ! to jest moje dopełnienie relaksu :)
Uwielbiam bardzo.


Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Tak zdecydowanie książka i herbata to relaks, również dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie relaks to tak jak piszesz, kiedy wieczorkiem mmogę odpalić sobie blogi, poczytać, a przy tym herbatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, dla mnie również relaks to wieczór z książką. Ale także długie spacery!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie relaksem jest spacer na świeżym powietrzu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię środę, a zwłaszcza relaks na blogach i filmy :)

    OdpowiedzUsuń