niedziela, 6 grudnia 2020

0738. Blogmas dzień 6 - Prezent.

 Niedziela. Wyjątkowa - grudniowa, druga niedziela adwentu i Mikołajki.
Magiczny poranek dla większości dzieci.
--------------------------------------
* Mikołajki - dzień, który doskonale pamiętam z młodszych lat..
kiedy spaliśmy z Bratem "na czuju", aby nie przegapić momentu kiedy przyjdzie Święty Mikołaj
i co ? i zawsze nam to nie wychodziło ;) to były piękne czasy.

* Wyry. Kilkanaście lat temu - pamiętam jakby to było wczoraj.
Prababcia, Rodzice i Wujek.. mój Brat, Marcin i Ja..
akurat zawsze w ten dzień mieliśmy poszukać w garażu ozdób na choinkę,
kiedy to w domu działy się cuda - był Mikołaj i przyniósł sporo prezentów
zostawiając przy tym ślady po sobie. Śnieg w mieszkaniu, otwarte okno w pokoju..
Ta nasza radość, że był ! i zaskoczenie, że akurat wtedy byliśmy na dole,
a Mikołaja widziało tylko starsze grono rodziny. Dobrze, że wspomnień nikt nie może nam odebrać !


Dzisiejszy temat: Prezent
Pierwszy prezent w tym roku dostałam od Mikołaja w pracy.
Tutaj poleciały łzy... łzy z pozytywnych emocji, ponieważ już nie wierzyłam w to,
że kiedykolwiek w pracy poznam jeszcze osobę godną zaufania, miłą i równie pomocną osobę.

* było to zaskoczenie dla mnie jak i dla niej, ponieważ tego dnia też przygotowałam prezent 
dla koleżanki, za to że jest i jaka jest :) 

W tym wieku doceniam właśnie te słowa, które umieściła na kartce doczepionej do prezentu.
Zatrzymałam ją w kalendarzu, na pamiątkę rzecz jasna. Będę wracać do tego dnia w chwilach kryzysu związanego z pracą, bo nie oszukujmy się - każdy ma takie dni.

* miłe słowo jest więcej warte niż rzecz materialna.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Tak, to były piękne czasy, gdy się czekało na Mikołaja :D Teraz wszystko wygląda nieco inaczej, ale we mnie wciąż jest ten mały dzieciak. Piękne jest to, że masz taką osobę, ale okropne, że wcześniej spotkałaś kogoś, kto odebrał Ci to wszystko..

    OdpowiedzUsuń