poniedziałek, 7 grudnia 2020

0739. Blogmas dzień 7 - Leniwy poranek.

 Poniedziałek. Temat: Leniwy poranek
Uważam, że w poniedziałek o taki poranek ciężko.. 
OK. może jestem leniwa, bo nie chce mi się wstawać! ..ale po czasie udaje się ! :)
kawa, ogarnianie i czas zacząć nowy tydzień.

* wiadomo, czasem padają słowa: "..dzisiaj nie wstaję, nie chce mi się !"
-------------
A jak interpretuję temat dnia dzisiejszego ?
a no tak, że stawiamy wiadomo - na weekend. Zawsze jeden z poranków jest nasz.
Taki jak lubimy.. długo plątamy się w piżamach, szykujemy pyszną kawę i ulubione śniadanie.
Tak można zaczynać dzień. :)


Leniwe poranki są wspaniałe
..jednak wiadomo, jak trzeba, to trzeba dać z siebie wszystko i działać :)
..to jest życie.

Lubicie leniwe poranki ?

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Ja mam leniwy poranek, ale popoludniu musze już iśc na kurs :\

    OdpowiedzUsuń